Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Ingen som behöver jobb??
Jag behöver sadelmakare och ridinstruktör!
Maxlön med höjning så snart det går erbjuds!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är det någon som behöver en box har jag en ledig. 18m linbädd, massor av morötter och daglig rotation av hagar. Bara skriv isf.

Är det någon som behöver jobb som sadelmakare så har jag en plats. Näst intill maxlön (som kommer höjas om det sköts). Ser gärna att du kan stanna långa perioder.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

lite nya förändringar på howrse nu.. fick nyss ett ufo med 5 dagars pegasus-konto-medlemskap - rätt coolt att byta sm föremål på det sättet :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag älskar bytesfunktionen! Men vete fasen om den är värd 3 pass i månaden :crazy:

Fick nyss ett Hera-paket mot ett Poseidon-paket :) Jag är nöjd!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men hur dumma är folk!?

På den där bytesmarknaden är det nån som erbjuder en molntapp värt 1 pass om man ger dom ett Nyx-paket värt 6 pass :crazy: Det är väl ingen som skulle göra ett så korkat byte?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

det finns folk som försöker - och lyckas de så, vem blir korkad då? :p

tycker en del svenska översättningar är helt åt skogen :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har nu totalt bytt till mig 3 molntappar mot 8000 e. :)
Har lagt ut om nån vill byta ymnighetshorn mot en pandoras ask, får se om nån nappar! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men va?!?! Hur lyckas du, kvinna? :p
Själv lyckades jag bara med att missa tiden. Då blir det inga hörningar gjorda.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ingen enhörning för mig idag heller :(

Om någon vill ha connemaraston (hon får bara ston!) med enhörningsföräldrar är det bara att hojta :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag bytte nyss till mig morfeus armar mot en kronostimer. Är nöjd, föredrar armarna.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är skitnöjd med mina byten 2 horn och ett trollspö
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Hittade en på förhandlingssidan som letade efter ett föl, så jag mailade henne och sa att hon kunde kolla igenom mina och se om hon hittade något av intresse.

Nu fick jag det här svaret:
"Tack för att du mejlade, men tyvärr köper jag inte hästar på de privata försäljningarna"

:confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har helt enkelt en skitbra häst :D Hon hamnade bland mina favoriter på min sida direkt!

Humlan - såg den annonsen och var bra sugen! Man tjänar ju ett pass på saken också :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Jag bytte just till mig ett Atalante-paket för 6000e, det gillar jag. ^^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Skitbra byte! Jag vill också ha ett ufo nu :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp