Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Min ena häst ligger på topp 7 på Popularitet, och den andra på 5:a, första gången - Stolt :D Den som ligger på topp 7 är för övrigt till salu :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Blir mitt åttonde försök på enhörning ikväll.. nu borde det väl vara min tur?!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis vad kul. Fick en hörning idag på första försöket med mitt nya sto.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag har en, reserverar åt dig :)

Edit: insåg att jag inte vet vad du heter?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Man blir snabb på att svara när man är inne och tittar 300 ggr om dagen :p Blir ju överlycklig när nån har skrivit nåt.

Grattis till enhörningen förresten!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag med. :angel:

Grattis till er enhörningsbebisägare! Själv missade jag tiden IGEN. *slår mig för pannan*
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

var tvungen att slänga in en kanin också när jag såg att det var en enhörning jag skulle få :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det kan jag inte tänka mig. De är ju varken gudomliga eller bättre än andra hästar, förutom dressyrbonusen då.

ThBet: Ställ klockan, det gör jag :D Fast idag sov jag förbi tiden...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hörrni, kapplöpningsbanorna till ridcenterna, hur fasen blir man av med en sån? Har en stor och en av mindre storlek, skulle vilja ha två stora. Hur gör jag för att bli av med den lilla?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Wohooo Buke är tillbaka! :D Vad har hänt hos ser sen sist?

Jag har fått en Grand Prix biljett, fått ytterligare en enhörning, bytt till mig Morfeus armar och kommit ikapp jättetråkiga mål :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har förköpt mig på ymnighetshorn för att få en Hestias gåva, men fick bara annat skräp.

Någon som vill byta ett guldäpple mot något bra? Har en poseidonssadel också, och Heistafos(eller hur det nu var)skor.

Vill ha filosofens sten, kronostimers och som sagt - Hestias gåva! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp