Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har hittat Hestias gåva i ett gammalt ymnighetshorn jag hade sparat på! Det tråkiga är att mina enhörningar med bäst GP är långt ifrån fullbluppade så jag får nog ge mig till tåls... Vill dessutom använda mina ÅP på två hannoveranare som snart är fullbluppade.
(Sen var jag dum nog att köpa två nya ymnighetshorn men hittade förstås inget roligt...)

Har bytt till mig ett fruktbarhetsspö (mot Medusas blod som jag har flera av) som jag tänkte ge enhörningen som får Hestias gåva. För visst borde det väl fungera att skaffa enhörningstvillingar med Hestias gåva? Någon som vet? Det har väl funnits på internationella ett tag så jag tänkte om någon visste hur det funkar där.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det borde ju funka, annars borde det ju stå det. I vilket fall så är det ett tag innan jag kommer vilja använda det så det kommer säkert framgå någonstans innan dess :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack! :bow:

Nu undrar jag istället om någon kan tänka sig att köpa en häst av mig för ett pass? Så köper jag tillbaka en av er på en gång :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Tog precis död på en av mina hästar, men fick inget pass för det funkar det inte så? Eller har jag missat nått?
Upptäckte att det bara gällde efter 30....

Mirtai: Har tyvärr inga pass :(
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

var hästen över 30 år, och du skickade den till himlen, inte frizonen?


yay för Buke fungerar igen!
Köpte ett y-horn igår, fick faktiskt ytterliggare ett y-horn (så klarade det målet), fick 2st bonusar till Grand Prix: kan anmäla 4 hästar och nån bonus på trav/galopp/hoppning :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Dumma Howrse som kommer med en massa erbjudanden jag inte kan stå emot... Öppnade 10 Y-horn igår :o Fick en hel del bra saker, men ville också haft Hestias gåva. Inte för att jag verkar behöva den, så bra som mitt enhörningssto är :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

men, hur dum får man vara >.< min anställning som hovslagare gick ut, tänkte anställa mig själv som sadelmakare! Och på nåt sett lyckades jag anställa mig själv som hovslagare.. igen.. i 3 veckor.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Nu har jag ett stoföl, om du fortfarande är intreasserad? :)
368.52 olekt
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

fast jag kan inte köpa tillbaks henne eftersom jag sålt henne för mindre än 10 dagar sedan...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Dumma Howrse som kommer med en massa erbjudanden jag inte kan stå emot... Öppnade 10 Y-horn igår :o Fick en hel del bra saker, men ville också haft Hestias gåva. Inte för att jag verkar behöva den, så bra som mitt enhörningssto är :D

Då är lite rättvist att jag fick en Hestias gåva eftersom mina enhörningar inte är något vidare på att få hörningföl ;) Funderar på om jag ska använda den på mitt sto som på 18 försök inte fått en enda enhörning...
Fast jag har ett sto med bättre GP som jag kanske skulle ge den till istället, men då måste jag vänta tills jag bluppat färdigt henne.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp