Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Då är lite rättvist att jag fick en Hestias gåva eftersom mina enhörningar inte är något vidare på att få hörningföl ;) Funderar på om jag ska använda den på mitt sto som på 18 försök inte fått en enda enhörning...
Fast jag har ett sto med bättre GP som jag kanske skulle ge den till istället, men då måste jag vänta tills jag bluppat färdigt henne.

Jag missunnar dig inte ;) Jag hade sparat den till den bättre hästen, den gamla måste väl få en enhörning nästa gång. Jag skäller alltid på min sambo när jag misslyckas, det är hans fel eftersom han hejat för dåligt :angel:

Har du fått flera hornbebisar? :D

Nej, har inte avlat på några dagar. Finns inga hingstar ute och min egna är inte redo än. Men 3 hornbebisar på 6 försök är ändå bra :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har sålt ett av mina bättre föl till sanwas - tack för du köpte henne! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL*

Är det någon som vet om Hestias Gåva kommer att komma ut på Svarta Marknaden sedan?
Tänker om den finns på internationella sidan eller så och hur det har utvecklat sig där?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Har vart lite död nu senaste.
Är på sista uppdraget på Svenska. Så behöver y-horn.
Någon som kan tänka sig att byta med mig?
Har följande på Svenska:
Eolus vind
Ungdomens vatten
Pandoras ask
Dafnes lagerkransar
Boreas utfall
Filosofens sten
Poseidon-paketet
Har en häst med 5.e elementet jag kan byta bort också! (PRE med över 400 GP)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl, funderar på att avla med mina 2 Hanoverian/irish hunter korsningar ^_^ dock så är jag osäker på om det blir en irish hunter eller Hanoverian om hingsten är;
Irish hunter 62.5 %
Hanoverian 37.5 %
och stoet är;
Hanoverian 87.5 %
Irish hunter 12.5 %
hingsten skulle ha blivit en hanoverian enligt mina beräkningar men det blev han tydligen inte :/
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Kan någon ge mig sitt anvädarnamn på engelska sidan? Nummer 37: Hitta en vän på sidan...Men jag har inga vänner :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Lite uppdatering: jag har gjort ras byte, gick från fullblod till akhal-teke insåg att det inte var min ras och har nu bytt till fjordingar :angel:

Jag bytte nyss till mig två filosofens stenar mot ett hera paket, inte för att jag behövde dem egentligen men kunde inte låta bli :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag har nu några fina fullblodsföl att sälja :)
Kolla in på min sida på svenska sidan (heter samma som här)
Bukevänner har förstås förtur att lämna bud ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

What´s the Point ღ☆~Ivy xx~☆ღ

Had Enough ღ☆~Ivy xx~☆ღ

De är jag intresserad av! Har dock inga pass... så vad har du tänkt dig i Equus? :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja...
Det var väl dessa jag hoppats få pass för :D
men du har inte någon rolig SM-pryl på lager?
Annars så kanske 15000-20000e/häst
det kan ju alltid diskuteras ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nästan förstod det..

Vad vill du ha för sm-pryl då? Jag har Molntappar i drivor.. :angel:

Annars så får du sälja dem för pass och så får jag helt enkelt stå över denna gång! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag har inte alls haft för lite att göra idag. Fick ett stoföl imorse som vid det här laget är 100-blupad och dräktig :D Kommer hamna på 7'e plats på elitlistan för AT om inget går fel under natten :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du kan lägga till mig: deheex på internationella och på engelska. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Då är lite rättvist att jag fick en Hestias gåva eftersom mina enhörningar inte är något vidare på att få hörningföl ;) Funderar på om jag ska använda den på mitt sto som på 18 försök inte fått en enda enhörning...

Grattis och välkommen till min klubb... ;)
Har 18 misslyckade enhörningsförsök och vet inte om jag orkar fortsätta. Men ett Hestias gåva skulle ju inte sitta helt fel så att jag åtminstone får ETT föl med det där förbaskade hornet!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp