Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

LinaSvensson heter jag, det skulle vara jättesnällt av dig om du kunde reservera henne till mig :laugh: Jag ska åka bort nu men kommer tillbaka och kan köpa henne imorgon :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag blir banne mig tokig!! Jag har försökt i över två veckor nu att hitta en saltsten genom att sätta hästarna i boxarna. På internationella sajten har jag hittat en för längesedan, det tog bara ett par försök. Men på svenska sajten har jag satt in alla mina hästar i boxen en stund varje dag och jag hittar ingen jäkla saltsten.

Finns det något speciellt knep eller har jag bara väldig otur?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det brukar ibland fungera om man ställer in hästarna i boxen längre stunder. Tror jag fick ställa in fyra timmar i sträck eller något innan jag fick den.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Åh, jag behöver ett åldringspoäng till för att kunna se om jag fick ett enhörningsföl ikväll.. någon som har ett att låna mig till imorgon? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapplån

Har inte skött en häst på säkert två veckor nu. Funderar därför på att sälja hästarna och låta mina konton ligga tills jag eventuellt blir sugen på att spela igen.

Ni kan ju kika på eyz på svenska versionen om det finns någon häst där som ni är intresserade av, har avlat på fjordingar och kan tänka mig att sälja alla/vilken som helst utom Aerosmith.

Är ev. intresserad av Norrsken och/eller Iskristall, vad hade du tänkt dig för dem?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja precis, tack så mycket :love:
Tack till Siri1 (ces ellerhur?) också! Ni får tillbaka dem imorgon :)

edit: blev tyvärr inget enhörningsföl :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag gjorde mitt första försök ikväll, blev inget det heller. Är man skadad om man hela natten drömmer om att jag missar betäckningstiden? :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

no worries, har lyckats få ihop ett bra lager med ÅP nu, så en mindre gör ingen skillnad ;)

Mitt lilla hornsto vägrar kläcka ur sig mer hornisar, suck, 11:e försöket idag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha nej inte alls :angel: jag ställde klockan på 06:15 flera dagar i rad för att inte missa 06:23 tiden, och drömde om vilken färg enhörningarna fick och vad jag döpte dem till hahaha.

Ces: hur lyckas man samla på sig massa ÅPn? Mina tar alltid slut :p
Jag har ju faktiskt lyckats få två enhörningar men vill gärna ha några till, haha. Är så stolt över att mitt senaste tillskott kom på topplistan över connemaraenhörningar!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*knappis*

Någon som vill hjälpa mej validera mål 63? Kan köpa tillbaka en annan häst för samma peng. Kvittar vilken ras vill bara nå målet och komma vidare :D

Svenska eller internationella? Är på samma mål på svenska nämligen och har lagt ut en på privata men han är inte så bra, så han blir inte såld :) Men hjälper gärna till...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag kan tänka mig Norrsken, Iskristall och Snövit. :angel:
Bara att reservera, om det finns någon kvar vill säga, till Jazz't. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

fick precis köpt en enhörning för 600e och 1 pass som var dräktig.. känns som en bra affär
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Svenska eller internationella? Är på samma mål på svenska nämligen och har lagt ut en på privata men han är inte så bra, så han blir inte såld :) Men hjälper gärna till...

På svenska faktiskt :)

Vad heter du så kan jag resavera en till dig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp