Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och med flera raser dessutom :crazy: H*n måste lägga hur mycket pengar som helst på Howrse.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja och hos shettisarna har Dopamin inte varit på gp-elitlistan innan (iaf inte på väldigt länge!).
Jag tycker vi ska slänga ut alla tyskar! :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, faktiskt. Marwil och Dopamin är hopplösa :p Det är ju inte ens lönt att tävla när de är med...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej precis, mitt stora frågetecken är dock hur tusan dopamin har lyckats få så pass bra shettisar så snabbt med bra blup, jag kämpar för att få upp mina i hundra blup, hingstarna avlar jag med hela tiden på vägen mot full blup men stona ska vara färdigbluppade. :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har du någon hyfsad hingst jag kan låna sen när Napple är fullbluppad? :D Eller du kanske inte lånar ut dom?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Jag fick Det 5:e Elementet i ett Y-horn igår, någon som är intresserad?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har du någon hyfsad hingst jag kan låna sen när Napple är fullbluppad? :D Eller du kanske inte lånar ut dom?

Till dig kan jag tänka mig att låna ut nån av mina toppisar (bara du hjälper mig när jag behöver) ;)
Jag skulle rekommendera Ipple i dagsläget sen har vi ju Opple också men han är inte så gammal än.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ingen aning, jag är mer inriktad på avel så har inte lagt större vikt att kolla upp paketen. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag föredrar Poseidonspaketet - men vet att många uppskattar den extra klappen som Atalante-paketet ger. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Poseidon ger mycket bättre färdigheter, men Atalante ger en extra klapp om dagen (upp till 12% energi). Upp till var och en vilket man föredrar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vilken ära :D Klart jag hjälper till om du behöver sen.

Just nu är hon ju inte fullbluppad men jag hör av mig när hon är det!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag ser hellre att kämpa med dig på listan än slås ut helt av tyskarna! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha, det dröjer nog tills jag kommer dit :p men jag kollar då och då och idag är den ju helt förändrad jämfört med igår :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp