Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Visst är det irriterande!!
Och man hinner inte avbryta det heller.
Som tur är så behövde jag inte skaffa y-horn längre då det målet är klart, men är irriterande ändå!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som har ett welshsto till salu? :) Jag köpte ett men var tvungen att sälja det på auktion för ett mål :angel:

Svenska sidan? Jag har iaf alldeles för många Welshston där. (ThBet heter jag)
Alla är inte till salu, men det finns ett par stycken som jag kan tänka mig att göra mig av med.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag blev först att hitta ufo på din sida nu! :D
Heja mig!

P.S. Idag är det min tur att få en hornbebis. :devil:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fick en enhörning igår! Kommer gå in som nummer 2 på GP-listan för spanska enhörningar som den ser ut nu.
Nu blev det dock ett nytt problem. Hade tänkte ge Hestias gåva till stoet som fick det här fölet, hon är snart färdigbluppad. Men nu har ju fölet (som är ett sto) mycket högre GP. Vet inte om jag orkar vänta tills fölet är färdigbluppat...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vilket lyxproblem. ;)
För mig går det extremt trögt på BLUP-fronten så hade jag varit i din situation hade jag nog använt den på det stoet som snart är färdig.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, lite lyxproblem är det ju. Har bestämt mig för att använda Morfeus armar på fölet och vänta tills hon är fullbluppad. Hade egentligen tänkt använda armarna till mitt senaste Hannoveranareföl, men hur jag än kämpar med dem sticker toppen iväg för snabbt.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag tycker att alla raser sticker iväg i GP nu. :(
Mina lusitanos och welshar lyckades hänga med lite förut iaf, men nu känns det kört.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som har ett ÅP att låna ut? :)
Fattas ett för att mitt hörningssto ska föla...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det kanske är så. Är ju lite tråkigt när man inte ens är i närheten. Satsar nog mer på mina enhörningar nu, fast jag tidigare bestämt mig för att låta bli eftersom jag bara blir besviken...
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl*

Jag behöver två boxar för föl nu ikväll - med morötter förstås! Någon som har?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Haha! La ut en bytesförfrågan lite på skoj igår - guldäpple (1 pass) mot Morfeus armar (3 pass) och idag var det någon liten unge som accepterade, wihooo! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp