Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

neeeej, säg inte så! :p
hade tänkt tjäna ett par pass på mitt gamla connemara sto och byta till mitt nya stoföl. :crazy:
Attans att Chains lyckades få ett föl igår med, annars hade mitt föl varit på andra plats!

fick tag på morfeus armor för 25k e som jag satte på hornföl, se om jag har mer tur med henne och enhörningsföl :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Verkar som att enhörningarna har blivit ganska svårsålda nu. Dumma Hestias gåva som gjorde det så lätt :p Min är billigast på privata just nu (500e och 4 pass) och har legat ute i flera dagar :crazy:

Fast det borde ju i förlängningen leda till fler enhörningar på marknaden? (och lägre pris!!) :)

Om det blivit lättare att få ett enhörningsföl alltså.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Lite sur på en dum unge som köpt häst av mig. Hon skulle ge mig ett sm-föremål istället för ett pass. Inga problem, tyckte jag och sa att jag reserverar hästen för 1 pass tills hon skickat föremålet till mig. Får till svar att hon ska anmäla mig om jag inte gör som jag sagt. :crazy:
Jag tycker det är lite väl otrevligt att dela ut hot om anmälning när det inte ens varit något problem? Vad hände med den trevliga attityden?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja? Det var ju det jag menade :p Jag får inte min såld eftersom så många redan har en enhörning ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Verkar som att enhörningarna har blivit ganska svårsålda nu. Dumma Hestias gåva som gjorde det så lätt :p Min är billigast på privata just nu (500e och 4 pass) och har legat ute i flera dagar :crazy:

Fick den precis såld :D

Köparen skrev ett mejl och grattade mig till mina 4 nya pass. Och kommenterade att jag hade "ett VÄLDIGT bra pris". Fasen, jag visste att jag var för billig :cool::p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha, ja det var ju billigt om man jämför med vissa andra. Såg en hornis som fanns till salu för drygt 50 000 E och 12 pass.

*halv kl*

Tack allihopa för gratulationerna! Nu vet jag bara inte om jag ska sälja den eller ej. Den kommer bli så bra ju. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag hade inte låtit henne köpa häst av mig och sen hade jag anmält hennes mail med hot! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag ville bli av med hästskrället. Jag har alldeles för många! (66 st) :o
Men jag blev lite nyfiken på regelverket runt såna hot, så jag mailade PoD och frågade. Hoppas på ett vettigt svar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hon kan hota så mycket hon vill, du har inte gjort något fel. När du har fått föremålet gissar jag att du kommer ändra reservationen. När jag gör byten med SM föremål begär jag alltid att få föremålet innan jag köper/reserverar hästen. Det är otroligt lätt att bli lurad, vilket du inte har gjort.

Annars kan du be PoD att vara mellanhand i bytet, sånt kan man göra på engelska sidan vet jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp