Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har resonerat som du. Fick svar från PoD där denne skrev att jag skulle anmäla den som hotade mig, eftersom (som jag trodde) att det inte är tillåtet med några som helst hot eller saker som kan uppfattas som kränkande. :devil:
Hoppas att ungen lär sig något av det här. Hon finns iaf på min "svarta lista" numera.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Jag ska sälja av lite hästar, eftersom de inte längre är med och höjer mina avelsresultat.
Så jag tänkte om någon här inne var intresserad och vill ha första tjing?

De aktuella hästarna är:

Pomona of Hero
Sto 16 år 6 månader
GP 350.00
BLUP 40.39
Färdigheter 234.16
Fulltränad i:
Uthållighet
Snabbhet
Dressyr
Hoppning

Halvtränad i
Galopp
100% Renrasig Hannoveranare

Gorgeous Thunder of Hero
Hingst 3 år 6 månader
GP 358.23
BLUP -49.17
Färdigheter 156.70
Fulltränad i:
Dressyr
Halvtränad i
Hoppning
100% Renrasig Hannoveranare

Alfon's Little Girl of Hero
Sto 3 år
GP 359.13
BLUP 56.89
Färdigheter 134.76
Fulltränad i:
Dressyr
Påbörjad träning i
Snabbhet
100% Renrasig Hannoveranare

Thunderdaughter of Hero
Sto 2 år 4 månader
GP 359.16
BLUP -78.36
Färdigheter 112.73
Halvtränad i:
Dressyr
100% Renrasig Hannoveranare

Dark Horizon of Hero
Hingst 2 år 6 månader
GP 358.72
BLUP -73.10
Färdigheter 117.15
Nästan fulltränad i:
Dressyr
100% Renrasig Hannoveranare

Elendil of Middle-earth
4 månader
GP 359.70
BLUP -98.67
Färdigheter 71.29
Olekt - Kommer landa på 360.90 GP efter lekar
100% Renrasig Hannoveranare
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som kan tänka sig att hjälpa mig? Jag skulle vilja köpa ett pass för min reserv men vill inte betala så mycket pengar :p så om jag kan köpa en häst av er för 33000e och sen att ni köper tillbaka en av mig? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har inget bättre för mig, så jag hjälper gärna! :)
Reserverar en åt dig med en gång...
sanwas var det va?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej du kan behålla den :) men då väntar jag 10 dagar eller vad det är innan jag kan sälja tillbaka till dig. Ska jag sköta om den under tiden? :)

MikaTela: Napple är äntligen fullbluppad!! Efter typ 379832 ÅPn :angel: Du får gärna slänga ut en privat betäckning, helst från Opple annars Ipple, gör som du vill! Är på målet "få ett föl från ett sto med 100 blup" så det här var ju passande, haha.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Mina enhörningsavkommor toppar varenda lista på franska travare (affix Horny). Man blir så stolt så :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

tyss_der på den internationella sidan!

är det förresten ngn som vill köpa en häst för ett pass av mig på svenska sidan? jag kan köpa tillbaka den sen, behöver få ett uppdrag gjort..
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

MikaTela: Napple är äntligen fullbluppad!! Efter typ 379832 ÅPn :angel: Du får gärna slänga ut en privat betäckning, helst från Opple annars Ipple, gör som du vill! Är på målet "få ett föl från ett sto med 100 blup" så det här var ju passande, haha.

Lägger ut en betäckning så fort jag kan, behöver ett ÅP för att lyckas idag då mina hästar är färdigtränade. :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag har en fråga :p Om jag köper Poseidonpaketet, kommer hästens färdigheter öka med 12 % då? För när jag har skaffat annat där det ska öka så har jag aldrig märkt någon skillnad.. :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp