Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

ngn som har lust att ge mig ett äpple?
tyss_der på internationella sidan heter jag!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Min sambos RC McDonalds har två reserverade platser till dig. Sänkte priset till 10e och färdigheterna till 0 :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har oxå ett par welsh ston som är till salu, ta en titt heter bure på svenska sidan:idea:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Hm, såg nu att en häst jag sålde för typ 30 minuter sedan nu är till salu igen. Kan man maila henne och säga att min häst minsann inte ska vara någon vandringspokal? :mad:




:angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Det stör mig så sjukt mycket att man måste verifiera sin mailadress för att skicka gåvor (jag förstår ju självklart syftet, men ändå :P) så nu får jag skaffa ett NYTT mailkonto till min "pojkvän". Ytterligare ett lösenord att hålla reda på :/

upd: Det går ju fasen inte att ändra mailadress om man inte minns vad man har för lösenord på kontot. Jävligt smart att trycka i "spara lösenord" och inte minnas vad man skrev dit :(

Förresten är jag Äntligen på enhörningsmålet. SOM JAG LÄNGTAT (ironi). Hur har det gått för er andra med enhörningarna, har det kommit några föl ännu?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har fått sammanlagt två hornföl på typ 12 betäckningar, borde vara dags snart igen :p

Någon som är intresserad av enhörningar förresten? Jag behöver inte fyra stycken så om någon vill köpa någon av de två äldre får ni göra det :) Connemara är det, sanwas heter jag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Verkar som att enhörningarna har blivit ganska svårsålda nu. Dumma Hestias gåva som gjorde det så lätt :p Min är billigast på privata just nu (500e och 4 pass) och har legat ute i flera dagar :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja jag vet! Försökte sälja en av mina, han låg ute i ett par dagar men ingen var intresserad :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja jag vet! Försökte sälja en av mina, han låg ute i ett par dagar men ingen var intresserad :p

Skulle köpa en enhörning direkt om det fanns någon ute av intresse, men fullblodsenhörningar finns det inte så många av verkar det som :/
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

"När du har lekt färdigt och den genetiska potentialen har ökat med 1.20 för två föl du har fött "

Menar dom då att man ska öka GPn (dvs Genetik ? ) med 1,20 på en egenuppfödning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 168
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp