Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

En kompis tittade på mig med sina hundögon och sa snälla, regga dig, så jag gjorde det, men eh, det går inte så bra. Vet inte vad jag gör för fel heller. Kusen min har 6% i hälsa, haha (kommer den dö snart då?). Låter den beta på ängen, försöker proppa i den mat men då står det att jag inte får ge min häst mer mat, ger morötter och annat, men hälsan går max upp till 16%.

Snälla, förklara för en pappskalle, vad gör jag för fel? :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Om inte Dopamin kommer och saboterar inatt igen (:devil:) så kommer mitt nya sto att hamna på 4'e plats på topplistan.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Håller tummarna för dig. Håller på att bluppa färdigt mitt bästa sto sen ska min bästa hingst få betäcka henne, det sker dock nog inte förrän i morgon!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad sägs om att gå in i samarbete du, jag och sanwas för att kämpa om GP-eliten bland shettisar?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har fullt sjå med mina Akhal-Tekes, annars hade jag lätt ställt upp. Jag och Bitte kämpar på från vår front :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är nog lättare att hjälpa dig ifall du säger vilken häst det gäller och vad du heter =) Svårt att veta vad som är fel utan att se hästen.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har slösat upp allt det roliga :o

Har molntappar, pandoras askar, ungdomens vatten, artemis pil, sjöhästar och svarta orkidéer. Så jag förstår om du säljer till nån annan :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Ge mig en ångra-knapp NU!
Råkade köpa en molntapp och lägga på min häst fast jag har två lösa. Passet hade jag velat ha till y-horn! :cry:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som har ett welshsto till salu? :) Jag köpte ett men var tvungen att sälja det på auktion för ett mål :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Ge mig en ångra-knapp NU!
Råkade köpa en molntapp och lägga på min häst fast jag har två lösa. Passet hade jag velat ha till y-horn! :cry:

Jag avskyr att den rutan redan är förkryssad när man faktiskt har grejen i lager. Ett fult sätt att få folk att slösa pass :mad: Jag slösade ju 3 pass på ett Atalantepaket för ett tag sen, har fortfarande inte kommit över det :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp