Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kolla PoDs sida :)

Mål 73, hemliga sidan nr 2: http://se.howrse.com/ow/<totala antalet levande hästar i spelet>
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är på mål 60 (Köp en häst från Privata försäljningar) samt mål 63 (Sälj en häst för åtminstone 1 pass) och har äntligen låst upp privata försäljningar-funktionen. Jag tänkte därför att man kunde slå två flugor i en smäll, om jag säljer en häst för ett pass till någon snällis på denna sidan, sedan köper jag tillbaka den för ett pass, så får jag båda gjorda. Den som hjälper mig är en riktig ängel <3
(Har btw mål 65 också (Äg en häst som är äldre än 30 (och som inte är en gudomlig eller speciell häst)) och jag orkar inte åldra mina hästar så mycket, alla förutom min odödliga är under 10 år, så om någon kan sälja en gamling till mig så skulle det vara gudasnällt !)
Gud vad jag känner mig krävande. Förlåt men detta spelet tar långsamt över min hjärna ..
(Heter Starry Night)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl
Nu har jag gjort klart alla mål på Svenska! :(
Någon som vill byta grejor?
Vill ha y-horn eller pass!
Detta har jag:
2lniij4.jpg



Någon som är intresserad av att köpa ett sto med 5:e element vatten?
Här är hon: Sonadora IV
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, skit tråkigt!
Köp min häst dååååå!
Eller byt grejer med mig :devil:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*vet inte vad jag ska skriva så jag kollar mest runt*
men seriöst, nån som vill ha ett lusitanosto?
köpte henne bara för att kunna ta några föl å har ingen användning av henne längre :P
hon har MA och KT (:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Snabbaste att få sex poäng vid bluppen är att träna färdigt/ få i fet stil någon av stoets topp tre färdigheter.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

ALLT gick fel under natten :mad: Dopamin har inavlat som satan och fyllt hela topplistan... Så min häst hamnade strax under :mad:

Visst är det sjukt!
Innan låg jag och Kisse och delade platserna på topp 10 listan, nu har Kisse enstaka kvar och jag har inte en enda.
Hur fan orkar Dopamin, hur har hen råd?
Och hur tusan har hen tid??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp