Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag behöver sadelmakare och ridinstruktör på svenska sidan!! Maxlön och max lönehöjning efter 10 dagar för den ihärdige! För hur kort/lång tid Ni önskar (ju längre desto bättre). Först till kvarn (ligger ute nu men kan reserveras om ingen antar erbjudandet innan). :bump:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ridinstruktör tillsatt!

Sadelmakare någon?? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fast molntappar tackar jag inte nej till, har en häst jag skillar med såna ;)
så visst kan vi komma överrens, jag får väl säljaa den sista för massa pass till någon dum en :angel:
kasta över ett mail på howrse så löser vi det :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Woho, föddes precis ett stoföl med 371.19 :)
Aveln går framåt sakta men säkert!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis!

Själv är jag lite stolt över min lille hingst som vid 4 år och 4 månader redan vunnit 10 tävlingar :) Nu gäller det bara att träna vidare så han kan bli 100-bluppad vid 10 :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapplån

Har inte skött en häst på säkert två veckor nu. Funderar därför på att sälja hästarna och låta mina konton ligga tills jag eventuellt blir sugen på att spela igen.

Ni kan ju kika på eyz på svenska versionen om det finns någon häst där som ni är intresserade av, har avlat på fjordingar och kan tänka mig att sälja alla/vilken som helst utom Aerosmith.

På internationella versionen heter jag eyzgul och har en hel klan irish hunters, vilka har haft hyfsad GP men säkert halkat efter lite nu... Där kan jag tänka mig att sälja alla utom Dio. Förmodligen vill jag ha kvar passhästarna (Oldies-fliken) också.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag har inte alls haft för lite att göra idag. Fick ett stoföl imorse som vid det här laget är 100-blupad och dräktig :D Kommer hamna på 7'e plats på elitlistan för AT om inget går fel under natten :banana:

ALLT gick fel under natten :mad: Dopamin har inavlat som satan och fyllt hela topplistan... Så min häst hamnade strax under :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har vart sugen på fjordingar rätt länge, det är ju de enda hästarna som ser lite vettiga ut. Jag återkommer!

Nej, jag ska inte köpa nån. Jag har fasen inte tid för en ras till :P Funderar på att sälja av mina Lusitano, har tappat sugen på dom.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapplån

Vad är ett rimligt pris på ett sto som man inte behöver träna, har skräddarsydd sadel och dessutom är dräktig med en jättefin hingst så fölet kommer att färdigheter? Jag har lagt ut den på den privata auktionen för 600 och 1 pass. Men ingen är intresserad? Är det för dyrt? Hannoveraner är det.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag tycker det är skitsvårt att sälja hannoveranare. Så tråkigt när man nästan får ge bort dem...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja jag håller med, vill därför börja satsa på fullbloden mer än hannoveranare. Men vill inte ge bort fina hästar :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*halv kl*
Jag har samma problem. Fast med en unghingst istället. Han kommer få över 370 i gp så funderar på att sälja honom för 500 e och 1 pass. Men är så osäker på om någon kommer köpa så vet inte riktigt.
Annat är det med lusitano. Lade ut ett ungsto med singelstjärna för 500 e och 2 pass och den såldes ganska direkt.
Vill ju kunna sälja hannoveranare också för ett bra pris... :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

1000e, sålde en sämre häst för 1000e tidigare så då har du bukerabatt och allt. :D Vad heter du så kan jag reservera?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad var det för GP på henne? Jag har inte lyckats sälja en ändå hannoveranare för pass, och det är svårt att få equus för dem också. Även fast det är föl med bra GP så är det knappt man får igen pengarna man lagt ut på dem om man har betäckt med annan hingst än sin egen.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hörrni, kapplöpningsbanorna till ridcenterna, hur fasen blir man av med en sån? Har en stor och en av mindre storlek, skulle vilja ha två stora. Hur gör jag för att bli av med den lilla?

Puttar upp min fråga. Får max ha 2 kapplöpningsbanor så jag måste ju kunna sälja eller förstöra en av dem?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du avslutar tävlingarna som du har på den bana som du vill kassera, sedan kan du ta bort den banan och köpa en ny. :laugh:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*knappis*

Någon som vill hjälpa mej validera mål 63? Kan köpa tillbaka en annan häst för samma peng. Kvittar vilken ras vill bara nå målet och komma vidare :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp