Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du får gärna vänta lite. För visst är det så att om du lägger ut en betäckning nu så är det hans blup som han har just nu som gäller?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Någon som kan vara snäll och skicka ett äpple till mig? :) Heter dotzie på svenska.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag fick en hornis till! :banana:
Ett litet sto!

Dotzie: Jag kan skicka ett äpple. Heter ThBet om du undrar vad det är för galning som försöker bli vän med dig. :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Inget horn här heller men det var för att jag hade glömt åldra stoet från igår så det var fortfarande 8 månader kvar tills jag kunde betäcka igen :angel: vilket jag kom på vid 18.23 och då var det ju lite sent haha.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Jag tänkte köpa ett pass för 20% av mina equus. Någon som kan tänka sig att sälja en häst för 120 000 till mig och sen köpa tillbaka en annan för 118 000? De 2000 är som tack för hjälpen alltså.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

inga problem, reserverar en åt dig :)

Fast. borde inte vara tvärtom? Du säljer en för 120' och köper tillbaka en? Så minskar du din förmögenhet innan du köper pass?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Humla, jag kan tänka mig göra det åt dig om du gör samma sak åt mig :) Hoppas du menar svenska sidan
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu har jag lyckats få ett shettissto som kommer landa på 361.35 så nu ska det avlas superbebisar :D

Någon som vet om GPn blir mycket sämre på fölet om jag avlar på ett sto utan 100 blup?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

inga problem, reserverar en åt dig :)

Fast. borde inte vara tvärtom? Du säljer en för 120' och köper tillbaka en? Så minskar du din förmögenhet innan du köper pass?

Först vill jag ju köpa en häst för att minska ner min equus-reserv, och då köper jag passet. Sen köper du tillbaka en häst så jag får tillbaka pengarna. Det borde väl stämma?
Heter tigerlilja där. Såg ingen reservation nu i alla fall.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Så, nu har jag köpt mitt pass och lagt upp en häst till dig! Tack för hjälpen!

Vill du ha tillbaka din häst senare eller kan jag göra vad jag vill med den?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp