Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag howrsar jag också, satsar på connemaraavel. Är just nu på mål 46: "Kom sist i fem tävlingar med dina hästar

Belöning: Ingenting alls", funderar på om spelmakaren hade en dålig dag eller vad som är syftet. :p

Lägg gärna till mig som vän, har där användarnamnet Miranion. :laugh:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag lägger till dig! :)

Ni får gärna lägga till mig med, heter samma där som här! Är på både svenska och USA-sidan.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag heter Dreamgirl på både svenska och brittiska howrse(;
Jag föder i allmänhet upp fullblod & shetlandsponnyer, men jag har andra hästar också, väldigt många arabiska fullblod då jag innan ville ha den uppfödningen xD

Har två fullblodsföl som jag hoppas mycket på, ca 355.46 efter lek, tvillingföl.
Pappan är en av Ceronas hingstar, Late Night och stoet är mitt egna fina sto Freckles ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Betäckte min enhörningsfrieser idag så hoppas att jag får ett uni föl nu :P
Och äre nån av er här som sysslar med negativ GP projekt? Mejla mig isf, är nere på 345.21 GP och skulle behöva några fler partners :3

Heter Boomonki på Howrse me ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har vart lite sugen på ett sånt projekt men inte bestämt mig än :p Måste hästarna vara renrasiga?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej, vet inte riktigt hur stor skillnad det är ;)
Warrah och Jinza gör det med renrasiga friesers och deras "bästa" häst har 0.08 högre GP än min korsning så tror inte att det spelar så stor roll :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

YEEEY fick en hornis på första försöket :D
Eller, har avlat en gång förut men då använde jag Hestias gåva :p Nu har jag ett sött litet friesersto med horn :3
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis!

Själv är jag så trött på mitt hörningssto, inte nog med att hon aldrig ger mig några hörningsföl, hon vägrar dessutom vinna några tävlingar så hon kommer aldrig kunna bli 100-bluppad :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick en enhörning idag :D Och fick sålt mitt gamla enhörningssto, satte ut henne billigt för 2000e och 4 pass och någon nappade inom en halvtimme!

Nu har jag ett problem, jag har två enhörningsföl, båda hingstar. Min tanke var att byta kön på en av dessa så att det sen kan bli ännu mer inavlade bebisar :angel: Men vilken? Den ena kommer landa på 354.02 i GP och den andra lite lägre, båda är på topplistan. Eller ska jag vänta ett tag, göra fler försök och se om jag kan lyckas få ett sto med ÄNNU högre GP? :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack alla :3

Din fråga är lite klurig, själv skulle jag nog använda zeus blixt på Raffe och sen försöka få hornis från honom ;)
Eller det blir ju henne då :d
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja vi får se vad det blir av det här :D

Bytte till mig ett par Morfeus armar idag, gav en filosofens sten i utbyte :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och jag har börjar komma ihåg varför jag bestämde mig för att inte satsa så mkt på min enhörningsavel, och lägga ÅP på de andra hästarna istället... Mina enhörningar får helt enkelt inga enhörningsföl, två misslyckade försök idag igen.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha jag skulle behöva en filo sten :3


Tycker förresten att det skulle vara kul om det faktist fanns en topplista för lägst GP, då skulle jag definitivt ligga först nu när mitt föl föddes med 344.21 GP :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp