Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl*

Nu är jag igång igen och vill köpa "skräphästar"! :D Jag betalar 500e/st, alltså mer än Frizonen men inte mer än så.
Äldre än 2 år (hatar föllekar).

Hojta på svenska Howrse (nixehen) så köper jag! :bump:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag heter Crossline på både den svenska och internationella.
Någon som har ett fruktbarhetsspö? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är det någon mer än jag som inte kommer in varken på internationella sidan eller svenska? Fungerade imorse....
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är ändå sjukt jobbigt, va inne i morse men hann inte anmäla pållarna till Grand Prix :(
Och jag klarar mig typ inte utan fontänen :rofl:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Flertalet av mina enhörningar är inte nattade, hann bara betäcka dom i morse. Hoppas det kommer igång snart.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL.

Nu ska jag satsa på Fullblod så alla hannoveranerhästar ska säljas. Någon som är intresserad?
Hero - ett 2 månaders hingstföl med GP 364.16 och färdigheter 107.39 är bla. till salu! :idea:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Undra vad det är för fördelar med en Sleipner..?

Sen när kostar en filosofens sten 3 pass? Har inte dom kostat 1 pass förut?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Undrar hur man ska lyckas få råd med en sån. Svindyr ju.
Får väl hålla sig till småsakerna
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag missar alltid allting! :eek: Hade ingen aning om det här, såg en bland platsannonserna som sökte en Sleipner och idiotförklarade personen. Först nu när jag läser här upptäckte jag att blixtförsäljningarna är tillbaka :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det stod att Sleipner är snabbare än de andra hästarna, och om man missar att ta hand om honom så rymmer han :p Filosofens sten har alltid kostat 3 pass.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja jag läste det men fattar ändå inte vad som är så bra med dem :p

Köpte 10 ÅPn på blixten för 500e :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp