Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Renrasig Spansk Häst xp
Vet att det egentligen ska va PRE men har börjat skriva RSH tack vare howrse :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

J*klar vad ni skriver :p Tror inte att jag skrev ett enda inlägg i tråd nummer två ens haha.

Iaf så har jag precis köpt nya boxar och tänkte höra mig för här först ifall det är någon som är i behov utav box?
Kostar 15e/dag, linbädd, finns morötter, kanin i alla boxar, 21e för lektion, största boxarna och största bördiga ängarna. Hovslagare och sadelmakare. Jag har en minsta färdighetsnivå på 300. Har du en häst som skall tränas som du vet kommer nå upp till minst 300 inom en snar framtid så kan jag fixa in den ändå :).

*Det gäller på den svenska versionen.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

ok, har ett dilemma:
har 2st enhörningsston nu.
Mia: 24år och 2 månader, 354.39, 100 blup, morfeus armar
Sarah: 4år och 10 månader, 354.44, ej 100 blup, morfeus armar

Ska jag sätta en filosofens sten på Mia, eller ska jag sälja henne satsa på Sarah?

Om Mia är en bra enhörningsavlare skulle jag satsa på att sätta sten på henne. Jag har ca 6 avels ston bland enhörningarna bara 2 av dom ger enhörningar... Jag tycker inte man hinner med så många föl innan dom blir gamla heller tiden går så fort (nu väntar jag iof. med avel tills enhörningarna har minst +60 i blup, orkar inte vänta till 100 ;)).
Den dag Sarah är 24 kanske du hunnit få tag i en ny sten. :)

Lycka till!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

är iof sant :idea:

fick tag i en billig filosofens sten via byteshandeln förut idag, så satte den på mitt sto :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl
Vad tycker ni är lagom pris på en enhörning? Bara E inte några pass. Klart det beror på GP, ålder, sm föremål osv men vad tycker ni är helt okej att betala? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*
Är det någon mer än jag som har problem att logga in idag? (Internationella sidan)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag hade inte heller några problem att logga in nyss på internationella sidan :)


Förövrigt vill jag säga att jag är stolt ägare av en Sleipnir på svenska sidan :bump::love: Nu har jag bara 7000e kvar men det gör inget, min lilla spindelhäst är sååååå fin :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har inte heller haft några problem med att logga in. Därmot så har det varit lite segt. Kanske för att det är fler som spelar i dag, fler är ju lediga och har tid för howrse idag? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis! Glöm inte bort att ta hand om honom bara så han inte smiter. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack alla! Nä måste verkligen hålla koll och ta hand om den. Ska nog hålla utkik efter andras Sleipnir:s som springer bort istället hehe ;)


Snyggve, fick betala 200 000e på den direkta auktionen, hade världens tur att jag såg den. Skulle precis gå och äta men uppdaterade sidan en sista gång :p På vanlig auktion har jag sett den en gång tidigare, och kostade det för den spelaren 250 000. Så jag hade inte råd vid det tillfället.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Blir avundsjuk på dig att du lyckas få bra enhörningar "hela tiden" haha. Mina har inte ynglat av sig på jättelänge nu!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL
Har ett uppdrag om att ha 3 vänner, någon som vill bli kompis med mig? :D Svenska sidan.
Heter Crossline :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp