Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Någon som vill hjälpa mig med att minska min equusreserv och priset för mitt passköp?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Wohoo, lyckades knipa ett guldäpple på blixtförsäljningarna för nästan inga pengar alls, typ 200 e, på ren tur. Hade gärna fått ett atalante-paket eller nyx-paket istället men jag har suttit och slagits om såna några gånger nu (ställt klockan till och med!) men det är hopplöst så det var lite roligt att hitta något i alla fall. Nu är jag lite peppad att träna upp en ny avelshingst, han som fick äpplet.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL.

Jag vet inte hur jag ska göra, har ett mål där jag ska få tvillingar men har inte något bra sto till det. Däremot så har jag en hingst, än så länge endast 1 år och 6 månader med bra GP, tyvärr hannoveraner.. Men, är det bättre att göra han till sto och producera tvillingar med en bra hingst och få bättre GP på de fölen eller välja något av mina andra ston som inte alls är lika bra och få två medelmåttiga föl?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

*skryt*
Mitt enhörningssto fick igår sin tredje hornbebis på nio försök. :D
Är det då dags att sälja henne eller tror ni hon kommer producera fler hornisar?
(Hon är drygt 20 år, odödlig med nyxpaket)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*knapplån*

Gör lite reklam, är det nååågon här som funderar att börja på svenska howrse. Ni får mer än gärna använda mig som sponsor (heter Nostie), är fortfarande på det uppdraget lol
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som kan hjälpa mig med passköp? :)

Jag vill köpa en häst för 162000kr sen sälja en annan för 160000, alltså en förtjänst på 2000 till den som hjälper mig :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fick ett enhörningföl för andra dagen i rad! (Betäckte två ston båda dagarna.) Är så nöjd, hingstfölet som föddes igår har jag lekt klart med och han är uppe på förstaplatsen på GP-listan. Dagens stoföl kommer gå in efter honom om inget händer.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

LOL, jag måste nog säga att få ett häst-skit ufo är det mest skrämmande och fulaste jag har fått hitills :rofl: Stor brun hög av hästskit flyger omkring skärmen :crazy::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp