Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och jag har köpt den av dig nu :) Så lite så, bara kul att kunna hjälpa till!

Behåll den eller gör vad du vill med den. Köpte den bara för att nå målet att ha ett visst antal hästar
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag säljer honom nog då jag försöker minska ner antalet hästar som jag inte använder till min avel.

Min häst får du göra precis vad du vill med, hon skulle ändå säljas. Hon var ett misslyckat försök till enhörning.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Då vet du det nu och lyckas förhoppningsvis lite bättre i fortsättningen ;)

Edit: Jag tror att det är nån här som har en fransk travare enhörning, undra vem det var? Kanske inte ens var en hingst :angel:

Jag har en fransk travarhingst, men jag orkar knappt spela längre... :-p
Men är någon intresserad så finns han eventuellt tillgänglig (är lite tjurig just nu eftersom jag fortfarande inte fått någon jäkla hörning på alla försök!!! :mad: Så han kostar 1500e. Givetvis fullbluppad.

Är det någon som har ett franskt travare enhörningssto (vilket "ord" det blev... :o) till salu?? Jag börjar tro att mitt sto vägrar ge mig en hörning... :grin:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick en enhörning idag :D Betäckte båda mina ston så det var ju för väl att en av dom lyckades, haha.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Slutat på howrse nu, ska bara sälja bort hästarna och så innan det är färdigslutat.
Återupptog mitt ponyboxspelande lite i förrgår, har ett 40-tal hästar där att träna, tävla osv :D

Sen spelar jag ju hellre dogdayzz än howrse :p

Ska se om det finns några items som nån kanske vill ha också x) men det tar väl längre tid att skicka väck det kan tänkas
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som vet om GPn blir mycket sämre på fölet om jag avlar på ett sto utan 100 blup?

jag brukar avla medans jag bluppar och det blir bra föl det med, men givetvis högre GP med högre blup.
Men min bästa föl just nu har föräldra som båda håller på att bluppas :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl
Varför ska spelet alltid "ta slut" när det är som roligast. Nästan bluppat klart min avelshingst och kan då nästan betäcka mitt sto, ja då tar åldrandepoängen slut.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Finns det någon sadelmakare som behöver jobb? Fick se att kontraktet gått ut till den jag hade.. :o Så om det finns någon som vill ha platsen så är det bara att tjoa, maxlön såklart :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hur fasen hinner ni betäcka 2? Jag har fullt sjå med min enda :crazy: Missade att betäcka idag, men imorrn gör vi ett nytt försök :)

Grattis Ces!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kan jag lägga till någon som vän på svenska versionen? Användarnamn Diphylla

Nr. 37
Grupp: Bli vän med någon mer i spelet
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har hunnit betäcka tre st inom loppet av en halv minut så jag skulle nog hinna 5 om det behövdes. Jag öppnar en flik i webbläsaren för varje sto så är det bara att göra ett par snabba klick och sen byta flik.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp