Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Dessutom har jag en DH box med en kanin som jag kan hyra ut om det är någon som behöver. :idea:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag har en fråga :p Om jag köper Poseidonpaketet, kommer hästens färdigheter öka med 12 % då? För när jag har skaffat annat där det ska öka så har jag aldrig märkt någon skillnad.. :confused:

Färdigheterna ökar med 12. Om du är på hästens förstasida och håller musen över dressyr så står det t.ex. 72 + 12. Tolvan står för färdigheterna du fått från alla bonusar, bl.a. Poseidon.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

h-vete också, nu missade jag ju enhörningstiden igen! Har missat den två kvällar i rad på grund av SJ och nu satt jag och surfade på andra sidor och upptäckte att klockan blivit alldeles för mycket :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag har misslyckats 6 gånger innan... Ett tag kvar tills jag är uppe i bukerekordet på antal misslyckade försök dock ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag misslyckades också med enhörning idag. Om ett par dagar borde jag ha fullbluppat hästarna som jag tänkt använda med Hestias gåva.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

haha, nej det visste jag inte :o

har använt annan ras någon gång när jag inte hittade någon fransk travare. Kan ju förklara en del av de misslyckade försöken :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Då vet du det nu och lyckas förhoppningsvis lite bättre i fortsättningen ;)

Edit: Jag tror att det är nån här som har en fransk travare enhörning, undra vem det var? Kanske inte ens var en hingst :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

imorse råkade det nog bli en av fel sort också, var så trött och nyvaken att jag såg fel :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Halloj! Jag har en fransk travar hinst - enhörning förstås. Dock ung och otränad. Men vill du ha privata betäckningar så hojta till på howrse bara, heter nixehen där också! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

vad snällt! Har pojkvännen här så imorgon kommer jag inte gå upp kl 6 att betäcka men gärna imorgon em :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du får försöka få tag på en blixt på marknaden eller så betäcker du om med Opple sen för då har han hunnit få lite högre blup. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Bytte faktiskt till mig en blixt idag :) Behåller honom som hingst ett tag till i alla fall, så får vi se vad som händer sen! Men jag betäcker gärna med Opple sen igen :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Håll honom som hingst under tiden du bluppar så kan du dela ut betäckningar och tjäna pengar. :)
Hur fort vill du ha betäckning med Opple, kan lägga in en ikväll med honom åt dig - dom håller ju bara 48 h från det att man erbjuder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp