Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Frågan är vilken häst som ska få det... Kanske dyker det upp någon ung talang snart. ^^ Hoppas det dyker upp ett ufo för dig snart, det finns en del bra byten att göra (och ganska många dåliga också xD).
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Panik!
Behöver en boxplats med morötter till ett av mina föl, någon som har?
Finns inga lediga platser alls med morötter just nu :/
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kan reservera en plats åt dig (om det inte är försent)
ge mig namnet bara :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl
Gud vad irriterad man blir på vissa folk i spelet som tycks tro att man har ensamrätt på topplistorna i spelet.
Frågade någon om man fick låna hans hingst men nej för han ville inte bli osams med dom i toplistan. ehhh gud vad löjligt.

Nu ska jag tammetusan inavla och ta mig nummer 1 i listan!!!!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu kan man hitta UFO'n på min sida om man har tur! :D
Inte för att jag erbjuder så jättemycket kul just nu (äpple) men ändå!! :)

Välkomna till Jazz't (på svenska)!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kanske inte ska hänga ut folk men är rasen Akhal-Teke
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Aha, jag tror jag vet vem du menar. Men det är väl ingen som blir sur för att nån ny tar sig in på topplistorna? :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu lyckades jag få ett UFO på din sida, dock inte ditt anpassade.
Fick ytterligare 5 dagars pegasus-medlemskap.
Så nu är jag medlem till 18 februari.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Samma här, ÅP på min sida :p

fick +5 dagar pegasus konto i senaste ufot :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fick panik så skrev in henne på ett annat ridcenter utan morötter i 4 dagar, så ska låta bli att ta hand om henne nu ett tag och sen leta upp ett nytt! Kan höra av mig då om du har nån ledig :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Försöker uppdatera din sida för att hitta ufot :p
Behöver minst 1 ÅP till idag. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fick nyss ett Ufo med en måttbeställd sadel och fick inte långt efter det ett till Ufo med 5 extra dagar på pegasuskontot :D

Mitt stall heter för övrigt Cornetto :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo han uttryckte det så att han inte ville göra det för att han inte ville att dom 2 i toppen ska bli sura på honom.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jisses! :p
Jag började samarbeta med 2 i toppen när den tredje inte höll sitt löfte om betäckning till mig.
Numera är jag med och kämpar i toppen och den tredje som inte höll sitt löfte är inte med i topp 10 längre. :devil:

Idag har jag fått en snygging som är skimmel - det är bar 2% av alla shettisar som är det. :d
Nu måste jag släppa spelet och börja packa, ska ha packat med allt tills jag åker vid sju tiden! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp