Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Usch. Tjejen som köpte mitt sto döpte om henne till Darling. Jag är lite småallergisk mot sådana namn :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

hur länge har du försökt med den där förbannade enhörningen nu? :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag missade jag med. :(
Hade tänkt försöka med mina hörningar, men vi lyckades tyvärr med att äta middag precis just då.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har hunnit betäcka i dag i alla fall! :devil:
Men jag orkar inte åldra... De andra hästarna har bara producerat 4 ÅP i dag och hon har ju ungdomens vatten så det tar ju en evighet att åldra... :crazy:

Jag är då inne på mitt 18e enhörningsförsök! Slå det ni!!! :grin:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Åååh, är så arg på mig själv. Är på målet där jag ska få två föl att öka med 1.2 i GP. Fixade ena fölet igår, tänkte leka med det andra idag. Meeeen, när fölet är sex månader så åldrar jag det utan att lägga det till sängs först och då blev ju hela skiten fel och hon ökade inte 1.2... Får försöka imorgon igen!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag var också nära att missa idag. Hade sidan uppe och uppdaterade med jämna mellanrum, men glömde av tiden rätt som det var. Fick syn på klockan precis vid 18.23 och hann betäcka! Till ingen nytta... :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fröken drake vill du ha tillbaka dina boxar hos mig?
Dom står tomma och reserverade på dig - alla har fått kanin i sig nu också!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag behöver utöka mitt stall med 6 hästar. Någon som vill sälja ett par billiga skräphästar till mig alternativt shettisar med hyfsat GP (över 357 typ)? :D Ni kan reservera till sanwas så tar jag en titt :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men lägg av!!!
Av alla mina skräphästar fick jag inte ett enda ÅP! :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Inte jag heller, men mina bra hästar var ganska generösa idag :)

Delvis KL

Jag fick ett NYX-paket i ett Y-horn innan!! :bump::banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp