Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Hejsan, kära Howrse-are. ;)
Nu gör jag entré i denna tråd och tänka börja med att tigga en ny vän på brittiska versionen. Vet att jag är vän med 4 av er, men någon mer som spelar den versionen måste väl finnas här?

Skickade iväg presenter till Humlan och Caboose på internationella. Fröken Drake fick sin Kronostimer häromdagen, om hon inte sett det. ;)
Någon mer som vill ha present där? Ska lägga ner den sidan, men nu är det bara "småsaker" kvar som jag tänkte skänka bort. Vet att jag har guldsporrar, några ÅP, skräddarsytt träns, Dafnes lagerkrans, Apollos lyra och något mer. Skrik till om ni vill ha något.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fick undersökningen som PM. Kolla där du med. Eller kan det vara så att de bara skickar ut slumpmässigt och inte till alla?
Det var iaf värdelös svenska i den och jag fattade ungefär hälften.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapp

Hur funkar det med equus och blixtförsäljningen? Jag har inte provat på svenska men i höstas provade jag på internationella att bjuda mer än jag hade. Då fick jag ett meddelande om att jag inte hade tillräckligt med "reserv".

Nu under kvällen har jag sett en (på svenska) som bjöd 20'001e men bara hade 13'000e i reserv. Nyss vann en annan en Mist för drygt 70'000 men den hade bara 36'000 i reserv!!! :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vi är redan vänner. Men tack för erbjudandet. ;)

För övrigt heter jag samma sak där som på svenska. Om någon jag inte är vän med där skulle få för sig att hjälpa mig med målet. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det lät ju inte så där jättespännande tyvärr... :p brukar sälja mina molntappar dyyyyrt ju... ;)

@Therese1988: jag kan bli din nya bästis på brittiska, har inga vänner alls... :D :bump: (deheex)
Sen tar jag gärna "vad som helst du har" på internationella! ;)
Är jag skyldig dig något på svenska förresten, jag har inget minne alls... :crazy:

*kl*

jösses vad ni håller låda här! Bara för att jag börjat jobba igen! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag (eyzgul) vill gärna ha något på internationella sidan. Kanske lyran? :) (men vad som helst går bra)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

pengarna dras direkt då man budar, så om han hade kvar 36.000 så hade han 106.000e från början :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Jag vill minnas att det ska gå att ta bort utrustning från hästen, men nu kan jag verkligen inte hitta det. o.o Någon som vet om det går, och hur?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vanlig utrustning går att byta ut, men inte ta bort. SM-utrustning sitter där den sitter.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Några som kan skänka mig några ÅP på svenska?
Betalar 500 e/ÅP (sälj en skräphäst till mig)
Molntapp betalar jag 1500 e/st för. :)

Har ett stoföl som troligen kommer hamna etta på shettis listan! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Gaaaaaah!!!

Nån som kan sälja en svart orkidée till mig?
Råkade göra fel på fölis när hon var 6 månader så nu startar hon 8 mån med 88% i energi och moral! :eek: :eek: :eek:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du ville skänka mig en molntapp + en ÅP mot mitt y-horn och timern. ;) Så en ÅP tar jag gärna emot. :angel:
La till dig som vän på brittiska nu, så bäst för dig att du accepterar! *hihi*

eyz: Acceptera min vänförfrågan så ska du få ett stycke lyra. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Medusas blod
Ungdomens vatten
Afrodites tårar
är jag alltid intresserad av, behöver inte nödvändigtvis vara en av varje, kan vara två av en eller rent av tre av en och samma. :p
Eller kanske ett eller tre Ymnighetshorn... ;)

typ...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är jag vimsig eller? Skickade väl molntappen, eller kom den till fel person?? :crazy: Kolla dina SM-föremål är du gullig, annars får jag kolla in gamla tråden, har för mig jag skrev när jag skickat. :)
Men har skickat ett ÅP till dig nu iaf. Om molntappen kommit bort får jag naturligtvis gottgöra dig!!

Tillägg: Nu har jag lagt till dig på brittiska iaf! :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Lina Svensson- jag tar jätte gärna en boxplats åt min fölsing!! :-)
Heter Lily84, gäller svenska sidan va?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp