Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag kan inte ens svara på undersökningen. Var inte medlem i december och kan ju inte hitta på svar på det som hände då :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kan inte annat än instämma, satt och fnissade högt för mig själv, tryckte bara på lite random typ, förstog inte ens hälften
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är det någon som nånsin lyckas köpa ÅP i butiken? Jag lyckas då aldrig
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nämen? Jag köper 5 ÅP varje dag, finns nästan alltid när jag tittar i butiken. Jag kanske bara har haft tur? :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men fusk! Vilken tid ungefär brukar det vara? Kollar flera ggr varje dag men finns aldrig
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har bara kunnat köpa från butiken om jag har helt slut... (ska det vara så?)
Kanske är därör? För då har det funkat för mig varje gång...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag brukar kunna köpa ÅP utan problem på förmiddagarna. Ibland på eftermiddagarna finns det vara 3 eller 4.


Frågar igen: någon som kan skicka ett äpple till mig i gåva på svenska sidan? Jag heter eyz där och kan skicka ett äpple tillbaka som tack. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är det bara jag som har MASSOR med ÅP kvar sedan julkalendern? Jag passade på att hämta hem över hundra då och eftersom att det hela tiden trillar in nya så har jag fortfarande dryga 70st.. :idea:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag plockade hem massa poseidonpack, dessutom har jag förbrukat snuskigt mycket ÅP när jag tog upp jakten på den ensamma härskaren bland fjordingarna (och lyckades men orkade inte fortsätta) så det gick nog åt närmare 100 på några få dagar. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är det bara jag som har MASSOR med ÅP kvar sedan julkalendern? Jag passade på att hämta hem över hundra då och eftersom att det hela tiden trillar in nya så har jag fortfarande dryga 70st.. :idea:

Haha, ja. :D Jag tog hem nästan 200 ÅP, och ptja, de är sluuut... :angel: Har köpt sammanlagt 40 stycken på Blixtförsäljningarna nu, har typ 17-18 kvar. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:eek: Jag köpte nästan en Snow på blixtförsäljningen!

Detlåg ett högt bud och ingen bjöd på över 20 sekunder. Eftersom jag sitter på laptopen med mobiltbredband - som gärna segar just de gångerna man lägger bud :grin: så bjöd jag 1e över budet med några sekunder tillgodo så det skulle gå igenom alldeles vid en sekund kvar. Nej då gick det jättefort att lägga budet så den andra hann bjuda över igen. :p

Aja, jag har ju min budget kvar iaf, den hade rykt om jag fått Snow. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack för äpplena hörrni! :laugh:

Någon som kan tänka sig att köpa en häst för pass och sedan sälja en häst för pass till mig?

Obs, skrutthästar! (ännu ett mål)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag! (Anytime21)
Har tre ute på privata, Ladyhawke, Paprica eller Shadow of Silver, welshponnyer. (alla för 500+1pass/st)
Om du köper en av dem och lägger ut en reserverad till mig så köper jag den... Vill du ha tillbaka den sen? Mig kvittar det...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag har en ledig boxplats om någon skulle behöva en, morötter och kaniner finns :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad är det för undersökning?
Är den över eller var hittar man den? :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp