Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

känns lite trist att man bör köpa saker med riktiga pengar för att få bra hästar och det gör jag bara inte för ett spel...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

känns lite trist att man bör köpa saker med riktiga pengar för att få bra hästar och det gör jag bara inte för ett spel...

Ja, det är surt... Man borde kunna betala med equus och ev ha nån begränsning för saker/dag istället. Såg nån i forumet som hade köpt 100 pass häromdan (alltså 100 pass på en gång). :eek:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag kan inte logga in på den internationella sidan idag? Jag kommer bara till den svenska... Är det fler som har problem?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag skulle behöva hjälp i över morgon!
Kan nån sälja ett par skräphästar till mig för en större summa (vet exakt då) och sen säljer jag tillbaka två skräphästar direkt.

Får nämligen köpa ett pass igen för 20% av min förmögenhet (vill ju gärna betala så lite som möjligt).

Självklart får ni något för besväret! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej vi är "even" så 500 var blir bra.

Någon som kan skicka ett äpple till mig? (är på det målet)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ivy: Det blev tyvärr ett hingstföl. Han kommer få 357.95 i GP efter lekar om jag inte minns fel däremot :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Minst sagt. Väntar ett föl snart igen, kanske kan bli ett sto. Du får jättegärna kika när den kommit till världen :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack! :bow:

Knapplån


Alltså vad är det för frågor i undersökningen??!!?!

"Var de praktiska dimensionerna av detta koncept till fördel för dig?"

"Har funktionen inneburit fördelar eller förbättringar från en ergonomisk synpunkt?"

:rofl:

Undrar om 12-åringarna vet vad det är de svarar på..? :cool: (En :cool: för Howrseledningen, ingen kan klandra kids för att inte begripa detta.. obegripliga!)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack! :bow:

Knapplån


Alltså vad är det för frågor i undersökningen??!!?!

"Var de praktiska dimensionerna av detta koncept till fördel för dig?"

"Har funktionen inneburit fördelar eller förbättringar från en ergonomisk synpunkt?"

:rofl:

Undrar om 12-åringarna vet vad det är de svarar på..? :cool: (En :cool: för Howrseledningen, ingen kan klandra kids för att inte begripa detta.. obegripliga!)


Ja - ergonomiskt - hur f*n menar dom då?! Jag har samma stol, skrivbord, dator, så det ändrar ju inte ett skit hur spelet ser ut och hur min ergonomi är?! Ekonomi möjligtvis...
Jag orkade faktiskt inte ens försöka vara seriös, då det var frågor från innan fag börjat spela... Inte lätt att svara på sånt!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har skrivit upp lite vad du kan göra typ, känns som det blev en bok, men är inte så mkt egentligen (hoppas jag).

Lägg till mig som vän om vi inte redan är vänner, har glömt vad du heter.
Kan skicka ett medelande i spelet till dig med det jag kommer på, vet inte om det går att göra allt, osäker på hur det funkar med delad förvaltning :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

vad 17 var "Happy Hours" i december? :confused:

skulle behöva "vet ej" knapp på många frågor..
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Håller med, frågorna var helkonstiga. Blir snarast förvånad om någon tycker sig förstå allt. Väldigt dåligt att det inte gick att svara ´vet ej´ heller, man kanske inte hade koll på allt (även om man förstått frågan ;) )
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, jäklar vilken konstig undersökning! Undrar om de får ut något vettigt av den? Garvade mig också harmynt åt de "ergonomiska fördelarna", jösses. :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

föresten, har det varit undersökningar på dem andra versionerna med?
(kommer ju inte in i dem längre!)
kan tänka mig det är översättningstolkningarna som blev lite galet i så fall...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp