Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag la till dig på brittiska, bara att godkänna ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åhh, tack tack tack.. va snäll du är! Men jag kan ju betala fullpris om du vill :-)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fick ett sådant där trevligt mail idag. Budade hem en häst i sista sekunden, behövde en odödlig häst till uppdraget, och fick två sekunder senare ett riktigt ilsket mail av en 10-åring som just förlorat kampen om sin drömhäst. :angel: "Du är riktigt elak!!!!!!!" och så tvåhundra gråtande smileysar... Ooops. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

OMG!!
DE mailen har jag helt missat (att få alltså), tror inte att det är så mycket att missa, men fruktansvärt roligt! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja tack!!! :-)

Fixat!

Ja, visst kan det dyka upp charmiga små mail? Hade flickstackarn haft tillgång till de Privata försäljningarna hade jag nog erbjudit henne att köpa kusen. Till det tredubbla priset mot vad jag gav för honom. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

hahah, småbarnen är allt bra roliga ibland. Var en liten tjej som sålde sin häst igår, var mycket viktigt att veta att hästen hade täcke men inte tyckte om det -men det gick att övertala den... Höll på att skratta ihjäl mig. Bokstavligt talat :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag funderar just på hur det ter sig, vägrar den vinna lopp om den måste ha täcket på sig, eller vad? :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

MikaTela: Har skickat över en till dig nu :)

MissDragon: Japp, det verkar inte bättre :p Eller så vägrar den gå ut i hagen...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack, och tack alla er som erbjöd er!
Jag har tyvärr inge kul att erbjuda dig nu, men jag är skyldig dig en gentjänst! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp