Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skriver allt i google docs, det autosparas med jämna sekund-intervaller, superskönt att man inte behöver komma ihåg att spara själv och man riskerar inte att bli av med nåt även om datorn skull krascha/bli stulenIdag hann jag skriva fem sidor innan min dator fick för sig att spontant starta om och allt försvann Väldigt frustrerande, jag känner mig inte alls sugen på att skriva om dem så jag lägger nog ner för dagen. Suck, jag måste spara oftare!
Jag skriver allt i google docs, det autosparas med jämna sekund-intervaller, superskönt att man inte behöver komma ihåg att spara själv och man riskerar inte att bli av med nåt även om datorn skull krascha/bli stulen
Vapendragare?"partner in crime"
Vapendragare?
Bra jobbatJag är klar. 50 000 ord. Jag har skrivit en bok.
Skitdålig, men men Idag är dag 18/30 så jag har tid på mig att göra förändringar och läsa igenom den igen. Min egen bok. Haha, jag har alltid velat skriva en bok. Wiie
Bra jobbat
Jag är klar. 50 000 ord. Jag har skrivit en bok.
Skitdålig, men men Idag är dag 18/30 så jag har tid på mig att göra förändringar och läsa igenom den igen. Min egen bok. Haha, jag har alltid velat skriva en bok. Wiie
Jag är jätteimponerad att du fått ihop både tid och inspiration, särskilt efter det tekniska missödet. Jag vill gärna skriva, och har ofta idéer som jag plitar ner, men sällan blir det mer. Ett par noveller på ca 2000-3000 ord har sluförts, men över det har jag svårt att få tummen ur.
Så, bra jobbat!
Jag är också superimponerad!Jag är klar. 50 000 ord. Jag har skrivit en bok.
Grattis vad kul! Vilken prestation att lyckas skriva så mycket på knappt tre veckor! Inspirerande!Jag är klar. 50 000 ord. Jag har skrivit en bok.
Åh vad kul! Jag vill också!!Jag är också superimponerad!
Jag har skrivit två faktaböcker, den ena är utgiven (och första upplagan slutsåld), den andra är färdigskriven och ges ut snart.
Nu jobbar jag på en tredje faktabok, men har också så smått börjat lägga upp grunderna till en kriminalroman, vilket känns oändligt mycket svårare.
Jag är också superimponerad!
Jag har skrivit två faktaböcker, den ena är utgiven (och första upplagan slutsåld), den andra är färdigskriven och ges ut snart.
Nu jobbar jag på en tredje faktabok, men har också så smått börjat lägga upp grunderna till en kriminalroman, vilket känns oändligt mycket svårare.
Grattis vad kul! Vilken prestation att lyckas skriva så mycket på knappt tre veckor! Inspirerande!
En författare jag mötte på en föreläsning sa något i stil med att "han skrivit de flesta av sina böcker tre gånger", om jag minns riktigt, det kan ha varit två, eller mer. Men poängen var att han inte var "klar" när han skrivit sista kapitlet utan gick igenom och förbättrade sitt material gång på gång tills han var någorlunda nöjd. För helt nöjd var han nog aldrig perfektionist som han var på gott och ont.
@Mumfie Starkt jobbat! Författande är precis som vilken annan färdighet som helst, man får öva för att hitta sin stil. Jag blev lite nyfiken, är 50 000 ord någon slags medelvärde för en bok, eller bara del av utmaningen? Typ som NaNoWriMo?