Åh du tror att de har tänkt?Alltså. Vi lämnade våra projektarbeten till opponenterna i tisdags. Imorgon har vi en workshop i vetenskapligt skrivande schemalagdhur tänkte de nu?
Men

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh du tror att de har tänkt?Alltså. Vi lämnade våra projektarbeten till opponenterna i tisdags. Imorgon har vi en workshop i vetenskapligt skrivande schemalagdhur tänkte de nu?
De hade tänkt, bara fel. Språkvetaren som höll i det hade fått veta att vi ska lämna in på fredag. Det ska vi ju, men det är ju slutinlämningen. Man gör ju inte om enormt mycket efter opponeringenÅh du tror att de har tänkt?Jag kikade på kurserna på sista terminen, en heter vetenskapligt skrivande, ja men toppen, vi tar den efter vi har skrivit två c-uppsatser och inte ska skriva något mer, det känns ju rimligt!
Menmin sista c-uppsats är inlämnad! Nu hoppas jag bara att den blir godkänd också.
![]()
Om man bara har ett rum då? Vår hund skulle höras mer om hon stängdes ute än om hon sov på golvetNi som studerar på distans, har ni fått några kommentarer om era djur som ni har hemma?
Vi har nu fått två anslag inför examinerande moment att djur er får vistas i samma rum om studenten, de får varken synas eller höras.
Får skolan ställa de kraven?
Ni som studerar på distans, har ni fått några kommentarer om era djur som ni har hemma?
Vi har nu fått två anslag inför examinerande moment att djur er får vistas i samma rum om studenten, de får varken synas eller höras.
Vi har inte hört om något såntNi som studerar på distans, har ni fått några kommentarer om era djur som ni har hemma?
Haha, det var verkligen ett intressant krav.Ni som studerar på distans, har ni fått några kommentarer om era djur som ni har hemma?
Tillägg: jag hade gått ut och hämtat en höna i protest mot en dum regelHaha, det var verkligen ett intressant krav.jag kan förstå tanken bakom, det är säkert lite distraherande. En del djur är skitjobbiga, kommer åt tangentbord och stör. Och en del är så sjukt söta att den på andra sidan tappar fokus
![]()
Ni som studerar på distans, har ni fått några kommentarer om era djur som ni har hemma?
Alltså känslan när man får tentaresultatet och koden jag har skrivit upp inte finns med
Visst är det möjligt att jag har skrivit upp fel kod, men jag tror verkligen inte det.
Om de har tappat bort min tenta så antar jag att jag måste göra omprov. Och det kändes verkligen bra, så det känns otroligt tråkigt att få omtenta för en sådan sak.
Hoppas verkligen att jag har skrivit upp fel kod, men det känns ganska osannolikt.
Jag gjorde salstenta så något sådant fel handlar det inte om. Vi har alltså fått ut resultatet, och koden jag har på min tenta fanns inte med på resultatet.Min tenta i en kurs gick inte att öppna, det hade blivit något fel på filen och IT kunde inte heller lösa det. Jag fick skicka in samma tenta igen (per mail till examinatorn iställlet) med kort varsel och det räknades som om jag var med i första omgången.
Jag no inte kod via ladok?Alltså känslan när man får tentaresultatet och koden jag har skrivit upp inte finns med
Visst är det möjligt att jag har skrivit upp fel kod, men jag tror verkligen inte det.
Om de har tappat bort min tenta så antar jag att jag måste göra omprov. Och det kändes verkligen bra, så det känns otroligt tråkigt att få omtenta för en sådan sak.
Hoppas verkligen att jag har skrivit upp fel kod, men det känns ganska osannolikt.
Nu förstod jag inget av vad du skrev. Koden är den man får man skriver tentan. Sedan dyker ett dokument upp med koder och vad den koden har fått för betyg. Men min kod fanns inte med i dokumentet.Jag no inte kod via ladok?
Senaste tentan fick vi koden när vi registrerade oss på tentan i ladok.Nu förstod jag inget av vad du skrev. Koden är den man får man skriver tentan. Sedan dyker ett dokument upp med koder och vad den koden har fått för betyg. Men min kod fanns inte med i dokumentet.
Ok, nej vi fick koden på plats i tentasalen. Men som sagt, den stämmer inte överens med något i resultatet.Senaste tentan fick vi koden när vi registrerade oss på tentan i ladok.
Aldrig hörtalas om. Visserligen har vi bara katter hemma men de brukar ligga och sova på soffan medans vi har zoom mötenNi som studerar på distans, har ni fått några kommentarer om era djur som ni har hemma?