Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen! Har (tvyärr) valt bort flera stycken på grund av det.Har aldrig sett en sommarkurs med gruppinlämning som examination? Men jag kanske har kikat på en annan typ av kurser än dig.
Ät pastasallad som inte behöver värmas. Prata med boendestödet. Åk hem. Gör skoluppgifter?Det funkar ju så där att ha halvdagar på skolan och resten studier hemma. Vi pratar för mycket när vi ses och vi drog över tiden 20 min in på lunchen. Då hade vi inte ens hunnit se filmen på 1 timme vi skulle se, så den fick vi i uppgift att se hemma. Jag har 1 timme restid så det tog min lunchtid plus lite till. Så det blev knappt om tid att göra hemuppgiften och filmen hann jag definitivt inte se. Lyckligtvis blev inlämningstiden för hemuppgiften förlängd till imorgon. Men morgondagen ser inte bättre ut. Då ska vi ha 2 timmar stadsvandring. Om vi slutar på utsatt tid så skulle jag hinna hem till lunch då jag väntar ett telefonsamtal från boendestödet. Drar vi över tiden (vilket jag tror att vi kommer göra) så vet jag inte hur jag ska göra. Åka hem eller åka till skolan för att äta? Det är liksom inte lämpligt att jag sitter och kör bil när boendestödet ringer vilket det blir om jag åker hem efter vandringen. Men jag vet inte var man värmer maten på skolan och jag vet inte var jag skulle kunna sitta med eftermiddagens uppgifter.
Jag har inte ingredienser hemma till en pastasallad och är i ärlighetens namn inte så pepp på att äta kall mat efter 2 timmar stadsvandring i kylan.Ät pastasallad som inte behöver värmas. Prata med boendestödet. Åk hem. Gör skoluppgifter?
Men om du inte vet var man värmer mat, och var man kan sitta och göra skolarbete, så är det väl bara att fråga någon på skolan?Det funkar ju så där att ha halvdagar på skolan och resten studier hemma. Vi pratar för mycket när vi ses och vi drog över tiden 20 min in på lunchen. Då hade vi inte ens hunnit se filmen på 1 timme vi skulle se, så den fick vi i uppgift att se hemma. Jag har 1 timme restid så det tog min lunchtid plus lite till. Så det blev knappt om tid att göra hemuppgiften och filmen hann jag definitivt inte se. Lyckligtvis blev inlämningstiden för hemuppgiften förlängd till imorgon. Men morgondagen ser inte bättre ut. Då ska vi ha 2 timmar stadsvandring. Om vi slutar på utsatt tid så skulle jag hinna hem till lunch då jag väntar ett telefonsamtal från boendestödet. Drar vi över tiden (vilket jag tror att vi kommer göra) så vet jag inte hur jag ska göra. Åka hem eller åka till skolan för att äta? Det är liksom inte lämpligt att jag sitter och kör bil när boendestödet ringer vilket det blir om jag åker hem efter vandringen. Men jag vet inte var man värmer maten på skolan och jag vet inte var jag skulle kunna sitta med eftermiddagens uppgifter.
Gå ner i arbetstid! Bästa jag gjortVisa bifogad fil 65936
Min bästis called me out idag har mejlat om studieavbrott. Blev en kort pluggkarriär
Tänkte försöka! Så fort vi tagit oss igenom semesterperioden med tillhörande vakans-kris skulle göra underverk för schemaläggningen i allmänhet att få plocka bort en dag i veckanGå ner i arbetstid! Bästa jag gjort
Det är inte bara att fråga vem som helst för det är ingen vanlig skola utan en massa separata verksamheter, varav min utbildning är en.Men om du inte vet var man värmer mat, och var man kan sitta och göra skolarbete, så är det väl bara att fråga någon på skolan?
Det är inte bara att fråga vem som helst för det är ingen vanlig skola utan en massa separata verksamheter, varav min utbildning är en.
Jag har frågat i skolans chat men inte fått svar. Jag har heller inte fått svar på var vi ska vara på fredag då jag har ett viktigt distansmöte före skoltid. Så jag är lite stressad över att ingen verkar veta något.
Fråga läraren? Fråga kurskamraterna? Är det bara du som äter lunch på skolan?Det är inte bara att fråga vem som helst för det är ingen vanlig skola utan en massa separata verksamheter, varav min utbildning är en.
Jag har frågat i skolans chat men inte fått svar. Jag har heller inte fått svar på var vi ska vara på fredag då jag har ett viktigt distansmöte före skoltid. Så jag är lite stressad över att ingen verkar veta något.
Har ju gjort det.Fråga din lärare?
Ingen vet något och klasskamraterna åker hem då vi har halvdag och äter därmed inte på skolan. Jag har långt hem och hade en telefontid att passa så det var därför jag funderade på att äta på skolan eftersom jag fick tajt om tid att hinna hem.Fråga läraren? Fråga kurskamraterna? Är det bara du som äter lunch på skolan?
Glosor.eu är en bra sida där du kan lägga in bilder och namn.Jag funderar på hur jag ska lära mig de växter vi ska lära oss. Jag kan inte skriva ut bilder då jag inte har en fungerande färgskrivare. Bakom bilderna hade man annars kunnat skriva namnen. Men nu får jag hitta på en annan metod. Tur är i alla fall att jag redan kan en del växter.
Jag går bet på att använda tjänsten. Jag har kopierat in alla svenska namn och vetenskapliga namn men när jag sedan gör en övning så säger den att jag svarat fel fast jag svarat rätt.Glosor.eu är en bra sida där du kan lägga in bilder och namn.
Har ju gjort det.