Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mer om dejting. :)

Efter ett par veckors frustration och förvirring över vad han vill så har vi nu landat ungefär där vi var tidigare. Vi träffas ganska kravlöst vilket är helt ok för mig. Men det finns fortfarande en liten osäkerhet som ligger och lurar. Får se vad som händer.
 
Jag blev sjuk så dejten i onsdags uteblev. Men på söndag har jag en dejt, med en annan kille. :angel: Får hoppas jag är kry då bara.
 
Jag har ingen som vill träffa mig så jag smygdejtar tyvärr inte. Jag blev övertalad av en vän att registrera mig på en annan site eftersom hon inte kan förstå varför jag fortfarande är singel. Tyvärr kostar det en massa pengar och jag tvekar om jag verkligen vill spendera pengar återigen på online dating...Hittills har det varit pengar i sjön...
 
Har ni märkt någon skillnad på olika datingsidor beroende på avgiften? Jag har backat inför de dyraste ställena men det kanske kan vara värt en extra kostnad om folk är mer seriösa där?

Jag har betalt runt 500 i månaden för de ställen där jag har varit medlem, tycker att det är alldeles för dyrt.
 
Har ni märkt någon skillnad på olika datingsidor beroende på avgiften? Jag har backat inför de dyraste ställena men det kanske kan vara värt en extra kostnad om folk är mer seriösa där?

Jag har betalt runt 500 i månaden för de ställen där jag har varit medlem, tycker att det är alldeles för dyrt.

Min erfarenhet är att det är samma folk överallt...
 
Apropå det där med ungdomlighet och töntiga epitet:

Jag har en snubbe som skriver till mig ibland och som beskriver sig själv som lammkött. Smaskigt lammkött ibland, t o m :D

... han är tre år äldre än mig.
Alltså det här med lammkött får mig bara att må illa. Den som vill imponera på mig beskriver sig som en slow och färskpressad juice med massor av nyttigt grönt ;)

#vegetarian :D
 
Reggade mej på Badoo... Har ju hört mest "negativt" om den siten ... (Negativt om man är ute efter nåt seriöst, vill man bara ligga är det helt rätt sida dock ;) )

Började "chatta" med 3 stycken mer eller mindre "direkt", den första la ner redan när jag inte ville komma över samma "natt" :P
Nr 2 en liten söt sak bara ute efter sex... Men nr 3 finns numer tom på fb och kommer försöka få till en träff snart..

Så man kan tydligen hitta "seriösa" där med ;) Då är det värt att va där ;) Sen är det ju inte säkert det är rätt för de.. men tyckte nog nästan bättre om Badoo än HP om jag ska va ärlig... (vart inne 2 ggr på Badoo och i flera år på HP)
 
Tvekar om jag trots allt ska betala igen, jag vill ju gärna träffa någon, men hittills så har det ju inte gett något.
 
Såg ngn i tråden här som tog upp Badoo, hade inget att göra så jag knåpade ihop en profil...men. Hur är det tänkt att den siten fungerar egentligen. Har en drös som tydligen gillar mig o har sagt ja (vad nu det betyder)...en mindre drös..mer en liten skock som står som profilbesökare, men ingen som har skrivit något. Är det tänkt att man skall överfalla de som sagt ja (vad det nu betydde)?? Inte riktigt min stil;0)
 
Jag gav mig in i leken igen. Via mazily tror jag den heter. Men denna gång med en annan attityd. Gillar den sidan mest so far. Relativt casual. Inte stenhårt raggande utan möjlighet att bygga sig lite identitet. Liknande FB snarare än detta är vad du är ute efter kriterier. Och man kan dela och leta efter event för mingla och hänga!

men måstte säga. efter -35 kg så märker man ur folk behandlar en annerlunda och foflk är mer öppna att ta och hållavidare kontakten. aja inte bitter! =)
 
Jag gav mig in i leken igen. Via mazily tror jag den heter. Men denna gång med en annan attityd. Gillar den sidan mest so far. Relativt casual. Inte stenhårt raggande utan möjlighet att bygga sig lite identitet. Liknande FB snarare än detta är vad du är ute efter kriterier. Och man kan dela och leta efter event för mingla och hänga!

men måstte säga. efter -35 kg så märker man ur folk behandlar en annerlunda och foflk är mer öppna att ta och hållavidare kontakten. aja inte bitter! =)

Ja, nätdejting har fått mig att inse att jag är väldigt ytlig, trots att jag inte trodde att jag var det. Men det beror på att det är ett så himla konstlat sätt att träffas på. Man måste tycka om vad man ser för att vilja ta kontakt. I det verkliga livet så blir folk vackra i takt med att man lär känna dom.


Angående Mazily så verkar det vara mest akademiska 40-åringar som är jäkligt dryga där. Jag har fått otroligt otrevliga kommentarer på mina statusuppdateringar där. Folk som inte förstår ironi och dessutom har den dåliga smaken att försöka uppfostra mig!? Känns ytterst märkligt. Så den sidan ger jag inte så mycket för i dejtingsammanhang.
Men den kanske funkar om man fattar konceptet, vilket jag uppenbarligen inte gör.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 181
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
873
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
360
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp