Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker skriva om min presentation men vad sjutton ska man skriva. Eller rättare sagt hur ska man skriva, just nu är min text bara så otroligt tråkig. Man vill ju låta lite intressant alla fall.
Haha, så skrev jag min pressentation:D. Och nu sitter jag här med världens bästa man :love:
Jag skrev att jag nog upplevs som en tråkig person, att jag inte dricker ett glas rosé varje vecka för att fira in helgen, att jag inte ens är intresserad av att åka jorden runt, att jag inte är spontan och allt sånt där som ska vara så poppis nu för tiden. Hur inte perfekt mitt liv är men att jag är nöjd ändå. Skrev att tag tyckte om mina rutiner och sånt där, funkade uppenbarligen ;)
 
Haha, så skrev jag min pressentation:D. Och nu sitter jag här med världens bästa man :love:
Jag skrev att jag nog upplevs som en tråkig person, att jag inte dricker ett glas rosé varje vecka för att fira in helgen, att jag inte ens är intresserad av att åka jorden runt, att jag inte är spontan och allt sånt där som ska vara så poppis nu för tiden. Hur inte perfekt mitt liv är men att jag är nöjd ändå. Skrev att tag tyckte om mina rutiner och sånt där, funkade uppenbarligen ;)
Man kanske ska testa det då :p
 
Jag ska vara bitter och deppig en vecka eller två, sen ska jag rycka upp mig och göra ett nytt försök på HP.

Just nu känner jag bara för att böla mig igenom Alla-fucking-jävla-hjärtans dag. Älskad och saknad av ingen.
 
Fick ett väldigt otrevligt svar från en jag skrivit med idag. Jag skrev att det var skönt med plusgrader så all is töar bort. Han tycker snarare att det ska vara kallt längre så han kan åka skidor. Fick svar att det var ett "jävla trams" med plusgrader och att det skulle vara -40 ute. :confused::down:
Svarar man så?

Men, det var väl inget konstigt eller otrevligt? Eller skrev han att det var jävla trams av dig att tycka att det var skönt med plusgrader? Jag tolkar det som ett skämtsamt bittert uttryck, ungefär som "vilket jävla trams att det ska vara måndag varje vecka!" Visst, gillar man inte svordomar kanske man tycker det är dålig stil, men annars förstår jag inte hur det kan räknas som ett "väldigt otrevligt svar"?
 
Jag ska vara bitter och deppig en vecka eller två, sen ska jag rycka upp mig och göra ett nytt försök på HP.

Just nu känner jag bara för att böla mig igenom Alla-fucking-jävla-hjärtans dag. Älskad och saknad av ingen.
Jag saknade dig här i tråden när du inte skrev på ett tag:)
 
Stendött här. Senaste mailet är från nån snubbe som saknar ifylld profil och istället hänvisar till sin facebook-sida som råkar vara låst för icke-vänner ("hej jag heter si och så, kolla upp mig på fb om du vill veta mer"). Väcker det något som helst intresse? Nope. Visar han åtminstone något som helst intresse för mig i sitt mail? Nope, inte det heller.

Tre katter i en etta är inte SÅ hemskt va..? :angel:
 
Så har jag avslutat kapitlet med semesterflörten. Jag bestämde mig för att jag inte vill vara med om han bara svarar när det behagar honom (läs: inte så ofta). Så jag tog bort chattprogrammet, tog bort han ur telefonboken och från nyhetsflödet på fb. Det känns bra på ett sätt, men samtidigt känns det ju skit oxå att jag gick på allt och hoppades.
 
Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft

Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska" :confused: varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Är ju precis det han inte söker.
 
Är verkligen ingen som svarar när jag skriver till folk. Står att folk har läst, men ingen svarar. Trist

Så var det för mig med. Som kvinna verkar man bli mer eller mindre betraktad som ett psykfall om man tar första kontakten med en man på dejtingsajter.

Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft

Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska" :confused: varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Är ju precis det han inte söker.


Fast det gör jag med helt enkelt för att jag har uselt minne...
 
Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft

Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska" :confused: varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Är ju precis det han inte söker.


Kan bara tala för mig själv. I mitt fall, dåligt minne. Har varit ganska pinsamt när jag insett att jag varit inne på profilen tidigare, upprepade gånger.
 
Så var det för mig med. Som kvinna verkar man bli mer eller mindre betraktad som ett psykfall om man tar första kontakten med en man på dejtingsajter.

Har inte alls samma erfarenhet, tvärtom har det varit väldigt uppskattat med initiativ. Nu vet jag vilken ålder du är i och söker partner i, men har fått höra tidigare av äldre vänner att det inte varit riktigt samma gensvar.
 
Går in på samma pga dåligt minne gör jag också. Men den här nissen är verkligen hela tiden, gillar bilder osv.
Har inte brytt mig om att skriva något själv heller eftersom han inte alls är vad jag söker
 
Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft

Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska" :confused: varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Är ju precis det han inte söker.
Jag frågade en som gjorde det. Han svarade - jag blir kåt.
:banghead:
 
Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft

Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska" :confused: varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Är ju precis det han inte söker.

Jag kan gå in flera gånger som ni andra pga dåligt minne, men då skulle jag inte gilla bilder osv. Äsch man får väl ge upp att försöka förstå varför människor gör som de gör. Och som i @tanten s fall kanske man inte alltid vill veta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 184
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 219
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
878
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp