Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näe precix...

Inte händer det så mycket ,,, lagt ner totalt

Kanske beror det på vintern,,, Tjäle i sinnet!

Väntar på vårsolen...
 
Och här är det helt slut nu. Jag och gulliga fikakillen har gått åt varsitt håll för gott, så att säga.

Min sommardejt, som jag verkligen trodde var mannen i mitt liv, har hört av sig ännu en gång. Men han vill enbart träffas för att ligga då & då och jag är ju liksom inte intresseradav det. Mest för att det hindrar mig att träffa någon "på riktigt" så att säga.

Jag har inte aktiverat kontot på HP igen. Jag tänker nog vänta en någon vecka till med det. Just nu känns det bara jobbigt att engagera sig i nya människor. Orkar inte slits mellan hopp och förtvivlan. Dessutom måste det vara nåt fel på mig som bara lyckas dra till mig folk med ett enormt bagage.

Måste studera lagen om attraktionskraft lite närmare, tror jag...
 
Och här är det helt slut nu. Jag och gulliga fikakillen har gått åt varsitt håll för gott, så att säga.

Min sommardejt, som jag verkligen trodde var mannen i mitt liv, har hört av sig ännu en gång. Men han vill enbart träffas för att ligga då & då och jag är ju liksom inte intresseradav det. Mest för att det hindrar mig att träffa någon "på riktigt" så att säga.

Jag har inte aktiverat kontot på HP igen. Jag tänker nog vänta en någon vecka till med det. Just nu känns det bara jobbigt att engagera sig i nya människor. Orkar inte slits mellan hopp och förtvivlan. Dessutom måste det vara nåt fel på mig som bara lyckas dra till mig folk med ett enormt bagage.

Måste studera lagen om attraktionskraft lite närmare, tror jag...

Håller med! Just det där med att engagera sig i nya människor om och om igen, berätta om sig själv, visa hela registret osv känns bara såååå jobbigt och tidskrävande. Antar att det är ett nödvändigt ont dock om man någonsin ska träffa nån. Just nu pallar jag knappt. Ska på dejt nästa vecka men är eg. inte ens attraherad av killen utseendemässigt. Han verkar smart och rolig, men ja, just nu känns det mest jobbigt att han vill ta några öl för jag tror ändå inte att det kommer slå blixtar liksom.
 
Näe precix...

Inte händer det så mycket ,,, lagt ner totalt

Kanske beror det på vintern,,, Tjäle i sinnet!

Väntar på vårsolen...
Kanske det, folk kanske vaknar till när vårkänslorna börjar :p
Fick ett väldigt otrevligt svar från en jag skrivit med idag. Jag skrev att det var skönt med plusgrader så all is töar bort. Han tycker snarare att det ska vara kallt längre så han kan åka skidor. Fick svar att det var ett "jävla trams" med plusgrader och att det skulle vara -40 ute. :confused::down:
Svarar man så?
 
Känner med er andra här, att just nu känns det mest jobbigt att engagera sig i andra människor, fixa, ordna, hoppas och sen blir det mest pannkaka av det hela.

Min semesterflört har börjat höra av sig och tjatar om att jag ska komma och hälsa på, vilket jag har möjlighet till, bara för att sen sluta svara när jag velat börja planera. Jag fattar inte vad han vill. Normalt sett hade jag bara "he's not into me" och ge upp, vilket jag i och för sig gjorde någon vecka innan han började fråga om när jag kunde kommer ner. Till saken hör att han varit dålig på att höra av sig förut oxå i perioder, men när jag har varit där har han verkligen fixat och ordnat och är väldigt mån om att jag ska ha det bra och inte alls gjort sken av att han skulle tappat intresset. Så jag har ingen aning om hur jag ska hantera detta. Jag gillar ju honom, men vet inte hur mycket fram och tillbaka jag orkar med.
 
Kanske det, folk kanske vaknar till när vårkänslorna börjar :p
Fick ett väldigt otrevligt svar från en jag skrivit med idag. Jag skrev att det var skönt med plusgrader så all is töar bort. Han tycker snarare att det ska vara kallt längre så han kan åka skidor. Fick svar att det var ett "jävla trams" med plusgrader och att det skulle vara -40 ute. :confused::down:
Svarar man så?
Beror väl på jargongen ni har haft tidigare. Jag kan absolut se folk i min vänkrets som skulle kunna säga så utan att de menar illa, det är bara så de uttrycker sig.
 
Kanske det, folk kanske vaknar till när vårkänslorna börjar :p
Fick ett väldigt otrevligt svar från en jag skrivit med idag. Jag skrev att det var skönt med plusgrader så all is töar bort. Han tycker snarare att det ska vara kallt längre så han kan åka skidor. Fick svar att det var ett "jävla trams" med plusgrader och att det skulle vara -40 ute. :confused::down:
Svarar man så?
Det beror som sagt på vad man har för jargong, det behöver inte vara så illa som det låter i text. Jag så så sent som igår att det är ett jävla helvete att det blev plusgrader NU i februari när det egentligen skall vara skitkallt och massa snö så man kan åka skidor. :) Kanske skall skicka honom vidare till mig.

Jag har ofrivilligt råkat förolämpa personer som inte känt mig så väl genom att referera till gemensamma (grupp)arbeten som "den här skiten", och kallat någon för hönshjärna utan att tänka mig för. (Jag kan även referera till mig själv som en hönshjärna, liksom, -Åh, det där var ju meningen att jag eller någon annan hönshjärna skulle ha ordnat) Nu har jag dämpat mitt språk lite, så att ingen skall bli ledsen :) men jag svär absolut mer än jag borde. Försöker bättra mig, och är mer noga i text.
 
Beror väl på jargongen ni har haft tidigare. Jag kan absolut se folk i min vänkrets som skulle kunna säga så utan att de menar illa, det är bara så de uttrycker sig.
Absolut, dock tycker jag inte vi har den jargongen så en sådan kommentar funkar. Men han var ingen jag var så jättevidare intresserad av ändå, så egentligen kvittar det.

@ekra svär för mycket gör jag också.
Behöver bättra mig lite där, men tycker att en mer "vass" jargong funkar med personer man känner. Men kanske inte med någon man bara skrivit lite med på nätet.

Jag verkar dra till mig riktiga tråkmånsar, folk läser det jag skriver men antingen tar det flera dgr innan de svarar, eller också svarar de inte alls. Eller är det jag som är tråkig kanske och skrämmer bort alla :p
 
Vårsolen....

Wikipedia:
"Solen slungar ständigt ut materia åt alla håll, med en takt av cirka en miljon ton per sekund..."

Man tycke ju att de borde räcka till att väcka lite "vårkänslor",,,, även om det fortfarande bara är mitten på Feb.

Men näe...:(
 
Näe, det känns mer som höstdepp här.

JAG VILL BLI KÄÄÄÄÄÄÄR!!!! :arghh:

Fan, att det ska vara så svårt... Och inte blir det lättare av att man inte orkar träffa folk heller.

Ska nog skaffa ett husdjur istället. En katt.

#cracycatlady
 
Och jag håller på att bli galen för att jag är kär och objektet för känslorna befinner sig i Australien sedan igår och 6 v framåt! :arghh::cry::nailbiting::banghead::love::( många känslor....

Ibland föredrar jag fan att vara singel och slippa känna så jävla mycket! :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 184
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 219
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
878
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp