Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nu har puckot från i somras skickat samma bild till mig 3 gånger!? Tror han att jag ska ändra mig? Först "var det fel på min mailadress" "ge mig ditt telefonnummer istället" och nu detta. Nejtack. Han ger mig väldigt dåliga vibbar :-(
 
Jag fick kontakt med en snubbe som verkade okej.
Men i morse när jag vaknade hade han skickat fem mail där han bland annat berättade att han nog är kär i mig.
Dessutom visste han precis hur jag är och vad jag behöver.

VADFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK???!!???!! :arghh:
Han råkar inte vara en Västeråsare som gärna babblar om att du är en ängel och whatnot? :D
 
Jag fick kontakt med en snubbe som verkade okej.
Men i morse när jag vaknade hade han skickat fem mail där han bland annat berättade att han nog är kär i mig.
Dessutom visste han precis hur jag är och vad jag behöver.

VADFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK???!!???!! :arghh:

Jäklar så underbar du kan vara då :laugh:
 
Han råkar inte vara en Västeråsare som gärna babblar om att du är en ängel och whatnot? :D

Hm, han bodde iaf i Sthlm. Men den typen verkar vara klonad faktiskt. Har råkat på två till nu men dom hann jag blocka innan det blev för creepy.

Vaaaaar är min drömprins....?
 
Hm, han bodde iaf i Sthlm. Men den typen verkar vara klonad faktiskt. Har råkat på två till nu men dom hann jag blocka innan det blev för creepy.

Vaaaaar är min drömprins....?
Fan, det finns fler alltså! :nailbiting: :D
Jag råkade på en som var så kär så efter 2 veckors sporadiskt småprat på Skype, han älskade mig och allt vad det var, vi bröt rätt omgående - jag fick mest psychovibbar sen start och hade således inget intresse i mänskan what so ever. Nyligen skrev han till mig på ett community och hade ingen aaaaning om vem jag var. Tror det var typ 3e gången gillt... Helt sinnes :p
 
@gul_zebra

Det är ett synnerligen obehagligt beteende. Men det funkar förmodligen mellan varven. Och därför fortsätter dom.


Fortsätter förundras över att det verkar vara så få som på riktigt vill avsluta sina singelliv. Vill alla bara ligga runt?? Är det livet när det är som bäst....?!
 
@gul_zebra

Det är ett synnerligen obehagligt beteende. Men det funkar förmodligen mellan varven. Och därför fortsätter dom.


Fortsätter förundras över att det verkar vara så få som på riktigt vill avsluta sina singelliv. Vill alla bara ligga runt?? Är det livet när det är som bäst....?!
Ja det finns ju gott om fruntimmer som är lika snabba :p

Jag begriper inte riktigt vad sånt folk gör på vanliga dejtingsidor, det finns ju sidor bättre lämpade för sexkontakter om det är sånt man vill åt O_o
 
Rätt var det är så träffar en sådan där kärlekskrank och desperat karl på ett lika ensamt och desperat fruntimmer och så är det en match in heaven :up:

Men för oss flesta vanligt, sunt sökande blir de obehagliga klisterlappar. Jag hann ju med att springa på två sådana när jag dejtade. Urk!!!
 
Har hittat en annan datingsida som också är gratis, Mazily.se. Tänkte att jag testar, kostar ju ändå inget så varför inte.
Fick kontakt med en kille som faktiskt verkar vettig, bor inte så fasligt långt bort heller. :)
Föll väl inte jättemycket för utseendet först, men han såg ganska allvarlig ut på bilderna då. Sedan skickade han en annan bild idag där han log och såg betydligt gladare ut. Vilken skillnad det blev, på den bilden var ju människan riktigt snygg.
 
Har hittat en annan datingsida som också är gratis, Mazily.se. Tänkte att jag testar, kostar ju ändå inget så varför inte.
Fick kontakt med en kille som faktiskt verkar vettig, bor inte så fasligt långt bort heller. :)
Föll väl inte jättemycket för utseendet först, men han såg ganska allvarlig ut på bilderna då. Sedan skickade han en annan bild idag där han log och såg betydligt gladare ut. Vilken skillnad det blev, på den bilden var ju människan riktigt snygg.
Han sjunger i ett band också, han skickade en länk på några låtar dem gjort idag. Riktigt bra, de sjunger synthpop typ
 
Jag har ägnat ganska många ord åt att göra en profiltext där jag beskriver mig själv och vad jag söker, dvs en soulmate, mitt livs kärlek och partner för livet.

Likförbannat innehåller 90% av mailen jag får frågan: "Vad söker du här?"
:banghead:
 
Hade några rätt trevliga jag skrev med men just nu orkar jag inte logga in. Saknar engagemanget. Men blev raggad på i helgen när vi var ute i alla fall, var trevligt att få lite IRL-uppskattning faktiskt ^^

Men snart börjar det ju bli vår på riktigt. Så då kanske lite motivation kommer tillbaka, med ljuset :)
 
Jag snackar vidare med killen jag skrev om tidigare. Måste ge honom ett arbetsnamn känner jag så han får heta musikern :p
Verkar vara en väldigt trevlig person, social och öppen och tycks ha en väldigt ödmjuk inställning till andra människor. Man kan ju inte säga någonting om någon utan att ha träffats egentligen, men han verkar vara väldigt rak och ärlig med vad han tycker och tänker.
Dessutom har han en sångröst som en gud :love:
 
Jag snackar vidare med killen jag skrev om tidigare. Måste ge honom ett arbetsnamn känner jag så han får heta musikern :p
Verkar vara en väldigt trevlig person, social och öppen och tycks ha en väldigt ödmjuk inställning till andra människor. Man kan ju inte säga någonting om någon utan att ha träffats egentligen, men han verkar vara väldigt rak och ärlig med vad han tycker och tänker.
Dessutom har han en sångröst som en gud :love:
Då kan du ha honom till att sjunga godnattvisor!
 
Jag har ägnat ganska många ord åt att göra en profiltext där jag beskriver mig själv och vad jag söker, dvs en soulmate, mitt livs kärlek och partner för livet.

Likförbannat innehåller 90% av mailen jag får frågan: "Vad söker du här?"
:banghead:

Min översta rad i profiltexten löd: Läs hela texten innan du skriver till mig. Jag kommer märka om du inte gjort det.

Sen hade jag Jag söker:
och sen kom Funkar inte:
Utöver det en press om mig och mina intressen och liv rent allmänt. Den pressen fick jag faktiskt riktigt seriösa och bra svar på även om de var färre än de på andra pressar. Men de hade absolut mer potential :)

OT
Om två månader blir jag sambo :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 183
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
877
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp