Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan har redan råkat bli sambo.. :D:up: Killen kom ner i fredags förra veckan och att han skulle åka hem igen är det inte tal om. Vi ska upp imorgon och hämta ner ett gäng av hans saker.. Fy fan vad jag är kär. Kan nog ha hittat den bästa killen på jorden, faktiskt. :love:
Tänk att det kan kännas så rätt, så fort. Länge leve nätdejting! ;)
 
Började skriva med en igår som bara skriker DESPERAT i varenda ord han skriver :banghead:
Kallar en för "sötis" (:yuck:) och skriver så dåligt att man får int i ögonen av att läsa det. Måste blocka människan eller något. Tror han varit inne på min profil 40gr sedan i går kväll :wtf:
 
Jag fick mess från typ den snyggaste killen jag sett i hela mitt liv... men han var 1. 10 år yngre, 2. sliskig som fan och 3. sjukt tråkig att prata med.

Men fin att titta på i alla fall. Alltid något.

Pratar lite med en annan kille som får mig att skratta, men han är i stället sjukt ful på sina bilder. :eek: Jag kommer träffa honom ändå, förhoppningsvis är han bara jättedålig på att ta selfies. *hoppas*
 
Och han blev bara VÄRRE... När jag sa att jag inte kunde...

ahh haha behöver en sugar momma ;)
ajdå vilken osis :(
vill du ses nån annan dag istället?

Och sen har en 42 åring vart in på min sida... Av 3 bilder är en så dåligt tagen att du inte ser nåt alls... På de 2 andra har han duckface !!!! En kille ... Duckface.... 42 år ... (har absolut inget emot HBQT folk) men känslan jag fick va INTE straight kille söker tjej ;)
 
@Mirre - hjälp! Vad är det med dom där egentligen. Är ju sååå oattraktivt och avskräckande :yuck:
Säg det, människan var ändå 37 år men skrev och uttryckte sig som en tolvåring. Kommatecken, styckeindelning osv existerade inte alls.
Dessutom hade han fyra barn varav de två äldsta i övre tonåren. Tack men nej tack. Har ingen lust att ge mig in i det.

Det är vansinnigt oattraktivt.
 
:o :D

Men alla de där råden är ju helt kontraproduktiva, jag vill ligga! :p (Helst med någon jag är kär i, då, men vafan, jag är inte så kräsen! ;) )

Du slet orden ur munnen på mig...

Klart man vill ligga , Vem vill INTE det förexten?

(Fast som jag skrivit förut, har jag träffat på Kvinnor/Damer som tycker att de är "klara" med sånt, mao ett bärmhärtighetsligg kan man få ,men inte mer... )
 
(Fast som jag skrivit förut, har jag träffat på Kvinnor/Damer som tycker att de är "klara" med sånt, mao ett bärmhärtighetsligg kan man få ,men inte mer... )
De kanske inte blir så kåta, eller haft mycket dåligt sex, eller bara känner press för att mannen vill ligga. Och press dödar i alla fall all min sexlust totalt. Been there, done that...

Men tråkigt är det ju. :)
 
De kanske inte blir så kåta, eller haft mycket dåligt sex, eller bara känner press för att mannen vill ligga. Och press dödar i alla fall all min sexlust totalt. Been there, done that...

Men tråkigt är det ju. :)

Jo precix ,
speciellt när man träffats några gånger och men innan man har kommit till "sexdelen", som ett "appropå"

Det vore mer OK om man passerat den med nån gång, och man inte hittat den rätta känslan .
Men att deklarera sin "olust" redan innan man provat , verkar iaf för mig väldigt knasigt.
ungefär som " Nej , jag har provat SEX en gång, och jag tyckte inte om det!"

Iof är det Ärligt , Om man nu tycker så,
Jag vill iaf ge varje ny bekantskap en chans , även om tidigare upplevelser har varit tråkiga ,behöver inte det vara så med en Ny person

Helt OT ,,,,

Ha en skitkul Dejt nu , :bow:
 
Jag nätdejtar inte men fick veta att en person i min närhet gör det. Denna person har ett litet barn och partner, så bilden på nätdejtingsidan samt önskan om "seriöst förhållande", har givetvis skapat en del snack.

Ni som nätdejtar, är detta vanligt?
 
Jag nätdejtar inte men fick veta att en person i min närhet gör det. Denna person har ett litet barn och partner, så bilden på nätdejtingsidan samt önskan om "seriöst förhållande", har givetvis skapat en del snack.

Ni som nätdejtar, är detta vanligt?
Vanligt vet jag inte, men det är väl lite samma med folk som raggar på krogen eller varsomhelst, alla som gör det är ju inte singlar...
 
Jag nätdejtar inte men fick veta att en person i min närhet gör det. Denna person har ett litet barn och partner, så bilden på nätdejtingsidan samt önskan om "seriöst förhållande", har givetvis skapat en del snack.

Ni som nätdejtar, är detta vanligt?

Jag känner en hel del som är polyamorösa och dejtar och söker ett "seriöst" förhållande, med det antar jag att man det här fallet menar långvarande förhållanden och har en partner som de har barn med i olika åldrar, hur ovanligt det är vet jag inte men det förekommer helt klart.
Vad är det runt det som det snackas så mycket om?
Om det är rätt för dem så tycker jag inte att det finns så mycket mer att säga om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 183
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 940
Senast: Catsu
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
877
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp