Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min översta rad i profiltexten löd: Läs hela texten innan du skriver till mig. Jag kommer märka om du inte gjort det.

Sen hade jag Jag söker:
och sen kom Funkar inte:
Utöver det en press om mig och mina intressen och liv rent allmänt. Den pressen fick jag faktiskt riktigt seriösa och bra svar på även om de var färre än de på andra pressar. Men de hade absolut mer potential :)

OT
Om två månader blir jag sambo :love:
Shit vad kul! Grattis! :)
 
Shit vad kul! Grattis! :)

Tack!!!
Allt känns ofattbart ännu. Jag kan nog helt ärligt säga att jag aldrig mått så bra. Trots att mitt i nyförälskelsen och dejtandet så dog min far under rätt jobbiga omständigheter. Det stöd jag fått av min partner har fått mig att inse att jag funnit en unik person! På nätet ;)
I nuläget håller vi på att renovera och inreda ett rum i hans hus till min son.

Länge leve nätdejting:banana:

Hoppas få se er andra snart hitta det ni också söker:up:
 
Tack!!!
Allt känns ofattbart ännu. Jag kan nog helt ärligt säga att jag aldrig mått så bra. Trots att mitt i nyförälskelsen och dejtandet så dog min far under rätt jobbiga omständigheter. Det stöd jag fått av min partner har fått mig att inse att jag funnit en unik person! På nätet ;)
I nuläget håller vi på att renovera och inreda ett rum i hans hus till min son.

Länge leve nätdejting:banana:

Hoppas få se er andra snart hitta det ni också söker:up:
Jättetråkigt såklart med din pappa! Men vad härligt att din partner fanns för dig!
 
Får jag vara med här? Har precis börjat nätdejta och det är ju... spännande. Varit på två dejter, varav den första luktade svett och var i desperat behov av en tandborste :yuck: och den andra påminde mig om min tidigare gubbkollega och därmed blev han totalt ointressant.

Hur gör man sånt här? :p

Men heja @Voff, vad glad jag blev av att läsa din solskenshistoria! :)
 
Träffade musikern idag och han var jättetrevlig, jättesnygg och allt det där. Men det klickade inte alls tyvärr. Synd men jaja, inte mycket och göra. Han var i alla fall ärlig och sade det direkt och det var ju bra.
 
@Voff

Alltså, det är så fantastiskt! Man blir glad i hela kroppen! Ler med hela hjärtat av att läsa dina inlägg! Och det känns som om det finns en strimma hopp.

Jag brottas hela tiden med att dom som kontaktar mig är helt fel. För unga, för gamla, bor för långt bort, har jättesmå barn osv. Och den promillen som hör av sig som är rätt på pappret så att säga känner jag bara "usch" för när jag ser på bilderna.

Nätdejting har i alla fall lärt mig två saker; jag är oerhört ytlig och jag går verkligen inte ihop med alla människor.
 
Hade en trevlig date förra helgen och jag skickade ett meddelande till honom dagen efter att jag gärna sågs igen. Det har han läst, tror ni han har behagat svara???

Han bor dessutom granne med en gammal arbetskamrat till mig så en del gemensamma bekant finns kom vi fram till under daten.
 
@Voff

Alltså, det är så fantastiskt! Man blir glad i hela kroppen! Ler med hela hjärtat av att läsa dina inlägg! Och det känns som om det finns en strimma hopp.

Jag brottas hela tiden med att dom som kontaktar mig är helt fel. För unga, för gamla, bor för långt bort, har jättesmå barn osv. Och den promillen som hör av sig som är rätt på pappret så att säga känner jag bara "usch" för när jag ser på bilderna.

Nätdejting har i alla fall lärt mig två saker; jag är oerhört ytlig och jag går verkligen inte ihop med alla människor.
Jag är 49 och får som du en del mail från riktigt unga och äldre. Få mail från den ålder jag söker i. Jag tycker också många är fula, men tänker så här de kanske ser mkt bättre ut Irl med ett leende, ja inte alla förstås. Jag hade en lyckad date i torsdags kväll, ungefär med en som inte såg jätte snygg ut på bilden, men i verkligheten bättre och dessutom en jätte glad prick. Han är dessutom ett par år yngre än mig Vi hade bara mailat ett par dagar. Vi passade på att träffas snabbt eftersom han skulle bort en vecka. Han skickar små gulliga sms nu. Jag ska ge honom en chans även om våra intressen inte matcha.
 
Jag har pausat pannkakan, och är inaktiv på den andra sidan jag är betalmedlem på. Jag får ångest av att det blir så omständigt när det inte finns intressanta singlar i mitt närområde utan jag måste verkligen jobba på att åka iväg och träffa dem. Jag skall gå ut med mina tjejkompisar hemma istället så länge När jag varit ute med mitt lilla killgäng har jag nog setts som upptagen, och det hjälper ju inte om man vill sluta vara singel. (I ärlighetens namn har jag också känt mig lite trygg och nöjd med att ingen kommit fram och försökt ragga på mig heller) Men nu känner jag att det är dags.

Min väninna presenterade mig för en kompis som jag aldrig träffat förut när vi var ut häromveckan. (Han bor inte här) Snygg och verkar trevlig och snäll, såg ut som min "typ" som jag tänker mig den ;). Ok att han var lite onykter, men hans spontana reaktion när vi skakade hand och sa hej trevligt att träffas var att tappa ansiktet, bli blyg och sedan verkligen från hjärtat säga att han tyckte att jag var fantastiskt fin! :o Tyvärr är han upptagen. Men vem vet hon kanske är en elak häxa. ;) Det värmde gott iallafall. inte minst för att vår gemensamma vän sa att jag verkligen skulle ta till mig det, för när HAN säger något sådant så menar han det och det är en jättefin kille. Jag fick en bamsekram av honom när jag skulle gå hem och han beklagade att han var upptagen och att var tråkigt att jag skulle gå. Tusen poäng till honom att han var respektfull, inte sliskig, och kladdig. Han inger hopp om livet, det finns fina killar som tycker att jag är jättefin, och inte fick jag panik och flyktkänslor av det heller. Vi pratade lite under kvällen och det kändes som att jo, än finns det män som kan få det att pirra i magen. Och finns det en finns det kanske fler, som inte är upptagna.

Min crazybrain har efter år av isolering från intima relationer med män fått för sig att det inte finns hopp om att träffa någon där vi blir ömsesidigt betagna av varandra. Så alla bevis för motsatsen behövs!
 
Får jag vara med här? :)

Jag har börjat nätdejta igen, sist jag gjorde det lyckades jag bara träffa idioter och det är på väg åt samma håll nu också. (Eller så är det jag som är en idiot? ;))

Iallafall, började prata med en kille som bor en bit bort (ca 10 mil kanske) och han verkade okej till en början så vi började prata om att kanske träffas nån gång. Sedan bad han mig skaffa kik så vi kunde skicka meddelanden till varandra, vilket jag börjar ångra nu.. :o Han har börjat kalla mig hjärtat, sötnos, så fort jag skriver något så får jag tillbaka: "Söt du är :)" och en massa hjärtan och pussande smileys. Vi har inte träffat varandra än, och jag börjar få panik över detta. Vill jag verkligen träffa honom? :o Igår kväll vid 23-tiden skrev han till mig, då var han 4 mil härifrån. Han ville att jag skulle komma och spendera natten hos honom. Jag sa nej, för jag vill inte spendera natten med någon jag inte har träffat förut. Då blev han sur och tjatig att jag skulle komma till honom, han ville inte vara ensam etc.. Suck!

Pratar även med en till kille, men mitt intresse svalnade lite när han började klaga på avstånden mellan oss. Och vi har inte träffats än. :crazy:
 
Vill jag verkligen träffa honom? :o Igår kväll vid 23-tiden skrev han till mig, då var han 4 mil härifrån. Han ville att jag skulle komma och spendera natten hos honom. Jag sa nej, för jag vill inte spendera natten med någon jag inte har träffat förut. Då blev han sur och tjatig att jag skulle komma till honom, han ville inte vara ensam etc.. Suck!

Baserat på beskrivningen: NEJ!

Jag skulle bli vansinnig av det du beskriver. Personen tycks ha en skylt med DESPERAT och det är skitjobbigt om man inte har en likadan skylt och kan vara desperata tillsammans.
 
Baserat på beskrivningen: NEJ!

Jag skulle bli vansinnig av det du beskriver. Personen tycks ha en skylt med DESPERAT och det är skitjobbigt om man inte har en likadan skylt och kan vara desperata tillsammans.

Håller med till fullo. Och kan inte för mitt liv förstå hur dessa människor kan tycka att deras framfusighet är ett attraktivt attribut?!
 
Har också träffat dessa framfusiga människor som halvt friar till en efter ett mail. De är så desperata att de tar vad som helst ungefär. Inte speciellt attraktivt nej.

Just nu är det halvdött här. Skriver sporadiskt med en på pannkakan som är lite sådär halvintressant, samt en på mazily som också är lite smått intressant. Rätt snygg dessutom, bor i Stockholm dock och dit är det ju en bit. Men inte ens säkert att man någonsin kommer träffa människan ju, ska man det får man lösa det då.
 
Hade inte heller träffat. Pratat lite med en kille som blev arg och stött när jag inte svarat på en dag. Jag jobbar ju på dagarna och även om jag kan läsa meddelanden på en rast betyder inte det att jag har massa tid att svara....

Han känns inte så attraktiv. :p
 
Baserat på beskrivningen: NEJ!

Jag skulle bli vansinnig av det du beskriver. Personen tycks ha en skylt med DESPERAT och det är skitjobbigt om man inte har en likadan skylt och kan vara desperata tillsammans.

Jag får panik. Nu låter det: "Om vi träffas kan vi äta middag och dricka drinkar och bara myyyysa hela kvällen".. Eh nej, för han har inget körkort och bussarna slutar gå vid 22-tiden här. Och om han tror att han får sova hos mig första gången vi träffas så tror han helt fel. Och så kommer det där "hjärtat då/sötnos då" hela tiden. :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 183
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 940
Senast: Catsu
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
877
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp