Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här går det väl bra tror jag :confused:
Han skulle ha kommit hit idag, sedan hade de visst AW med jobbet och skulle avtacka någon kollega. Pratade med honom i onsdags och då hade han inte bestämt sig än hur han skulle göra.
Om han går på det är väl ok, men kan man inte meddela det då alla fall? Eftersom han nu ändå sagt att han skulle hit.
Svarar inte heller varken på skype eller mobilen. :confused:

Hörde han av sig?! Hade blivit sjuukt irriterad annars :down:
 
Hörde han av sig?! Hade blivit sjuukt irriterad annars :down:
Nej :(
Inte hört ett ljud än. Iof vet jag att hans mob strular, men har skrivit på skype och han står som online hela tiden men svarar inte. Har skickat sms men inget svar, ringde nyss men inget svar då heller.
Har inte hört ett ljud sedan i torsdags.

Allting verkade ju himla bra. För bra kanske :(
Han har en tröja kvar här också som han glömde förut
 
Suck... Det är nu jag vet att det på allvar kommer bli jobbigt att va jag ;)

träffade lilla söta 27 åringen på dagen ... Jättesöt och var betydligt pratigare än jag trodde han skulle va... Och visst jag gillar killar som inte se gamla ut men han såg verkligen ut att va max 16 ... Så nej...

Sen kom då äntligen min uppsala kille ner... :love:
Efter ett bra tag i soffan tog jag mod till mej och "bad" om hans hand ;) Han fattade hinten ;)
En del kyssar :love: :p :D :love: senare...
Han ville inte stanna över natten utan åkte hem... :cry:

Men har redan pratat om att ses igen nästa vecka...
Vilket jag VERKLIGEN hoppas på !!!
 
Nej :(
Inte hört ett ljud än. Iof vet jag att hans mob strular, men har skrivit på skype och han står som online hela tiden men svarar inte. Har skickat sms men inget svar, ringde nyss men inget svar då heller.
Har inte hört ett ljud sedan i torsdags.

Allting verkade ju himla bra. För bra kanske :(
Han har en tröja kvar här också som han glömde förut
Jag hoppas att det finns en bra orsak till att han inte hört av sig något. Har känts alldeles för bra för att bara ge upp, hoppas bara att han tycker det också.
 
Åh jag vet inte alls vad jag vill. Tennisspelaren har varit bortrest så vi har inte setts på ett tag och det har väl gett mig lite utrymme att fundera och jag saknar det där lilla extra, det där som gör att man helst inte vill vara utan personen mer än nödvändigt och det finns inte, trots att så mycket annat stämmer. Det är en bra kille som jag gärna umgås med, men jag saknar honom inte när vi inte ses.

Och Semesterflörten och jag har haft sporadisk kontakt sen jag var där i höstas, men betoning på sporadisk. Vilket är för lite för att hålla igång en relation i och med att vi också har möjlighet att ses så sällan för mig, speciellt med tanke på att kvaliteten på kontakten också varit sådär. Jag bestämde mig för en tid sedan att inte kontakta honom om han inte kontaktar mig och var helt inställd på att han inte skulle göra det. Men så gjorde han det. Till saken hör att jag om ett par veckor skulle ha möjlighet att hälsa på honom, men jag vet inte vad jag vill. Han är på så många sätt inte den jag söker/vill ha plus det faktum att vi bor så långt ifrån varandra och jag ser inte mig själv bosätta mig i hans land annat än ett år eller så och har svårt att föreställa mig honom här, men samtidigt finns det något där mellan oss, det där lilla extra som gör att jag inte riktigt vill släppa honom.
 
Vad säja om en 35 åring som fortfarande bor hemma och som söker någon som är minst 10 år yngre än sig själv? Varför skriver han till mig? Inte en siffra är rätt ju.
 
Hoppas det finns en rimlig förklaring..
Ja, han har samma dator på jobbet som hemma. Så det kan vara så att han glömt den på jobbet och det skulle förklara varför han inte svarat på skype men står online hela tiden.
Hans mob krånglar så det har krånglat med sms. Men är det därför han inte svarat så borde han svara på skype i morgon.
Det konstigaste med alltihop är att han hela tiden varit noga med att hålla kontakten. När han var sjuk och inte svarade, så skickade han ändå ett mess och skrev det. Just för att han inte ville att jag skulle känna mig ignorerad. Så det verkar ju konstigt om han bara skulle skita i det nu.

Till råga på allt har mitt ex börjat åka förbi här också, tycker inte alls om det.
 
Ja, han har samma dator på jobbet som hemma. Så det kan vara så att han glömt den på jobbet och det skulle förklara varför han inte svarat på skype men står online hela tiden.
Hans mob krånglar så det har krånglat med sms. Men är det därför han inte svarat så borde han svara på skype i morgon.
Det konstigaste med alltihop är att han hela tiden varit noga med att hålla kontakten. När han var sjuk och inte svarade, så skickade han ändå ett mess och skrev det. Just för att han inte ville att jag skulle känna mig ignorerad. Så det verkar ju konstigt om han bara skulle skita i det nu.

Till råga på allt har mitt ex börjat åka förbi här också, tycker inte alls om det.
I min värld; så vill man höra av sig så gör man det. Jag skulle gått vidare och glömma den killen. En massa "om" är inte min grej. Skulle han sen höra av sig skulle han iaf bränt sina skepp, om han inte låg på sjukhus el något annat helt oväntat.
 
Ja den där niten jag ju på med han som jag blev gravid med, som sen slutade i abort. Han va hos mig och allt var som vanligt, dagen efter svarade han inte i telefonen men skickade då ett sms att dottern trillat och dom var på sjukhuset. Inga konstigheter, fullt legitim anledning och han skickade ju sms. Sen höll det på så i nästan 2 veckor, med ursäkten att dottern var dålig, han jobbade, han var trött, dotterns mamma var sjuk osv. Under dom här två veckorna svarade han på sms med någon dags mellanrum och jag köpte allting....korkad som man är. Tills jag tröttnade på "vi ska prata så fort jag har en stund över" och skrev att någon jävla gång på 2 veckor har han haft tid att ribga mig 5 minuter för att vissa att han tycker om mig som han påstod . Då dumpade han mig på sms.


Så ja, vill man höra av sig hittar man ett sätt att göra det. Jag önskar jag hade sett alla tecken tidigare och inte vart galet blind.

Men någon jag så nyss träffat hade jag lagt ner med en gång, om ingen bra ursäkt kommer och det inte blir så hela tiden. Hade definitivt inte försökt höra av mig igen.. tyvärr :(
 
Så glad jag blir av att läsa om er som träffar någon :) Har en kompis som träffade en superkille med precis. Själv har jag varit på två dejter senaste veckan. En som var en trevlig kille, men jag kände noll attraktion. Så trist när allting stämmer men sen funkar inte riktigt personkemin. Sen var det en idag och han var bara för trist, ställde knappt några frågor om mig och höll långa föreläsningar om sitt jobb. Jag pep iväg efter en timme...
 
Nu dök det upp en intressant man i min smak på pannkakan! Det var ett tag sedan. Han bor ganska långt bort men poängterade att han är flyttbar. Han skrev ett väldigt bra mail och vi har ovanligt många gemensamma intressen. Jag bestämde att jag inte skall leta fel innan jag gett honom en chans, och jag skall inte freaka ur om han verkar "intressant på riktigt." Han ser helt ok ut på bilderna, ganska attraktiv rentav och är ett par år äldre än mig. Vandraren blir ett passande arbetsnamn.

Jag har mer hopp om att träffa någon och våga släppa folk in på livet än jag haft på länge nu. Och jag känner mig inte lika rädd och osäker. Se dessa trådar för uppdatering om någon är intresserad.

Sex-Ångest

Sorg
 
Nu är jag less på nätdejting

En kille jag är kär i har dumpat mig.

Den jag träffade idag, 3 träffen hade jag gärna smakat lite på men han verkade inte intresserad av hångel så tror inte på honom :(
 
@ekra Läste ett så himla bra ordspråk idag som jag verkligen tycker stämmer. Känns som att det skulle vara passande pepp till dig.

Being deeply loved by someone gives you strenght, while loving someone deeply gives you courage
 
Nu dök det upp en intressant man i min smak på pannkakan! Det var ett tag sedan. Han bor ganska långt bort men poängterade att han är flyttbar. Han skrev ett väldigt bra mail och vi har ovanligt många gemensamma intressen. Jag bestämde att jag inte skall leta fel innan jag gett honom en chans, och jag skall inte freaka ur om han verkar "intressant på riktigt." Han ser helt ok ut på bilderna, ganska attraktiv rentav och är ett par år äldre än mig. Vandraren blir ett passande arbetsnamn.

Jag har mer hopp om att träffa någon och våga släppa folk in på livet än jag haft på länge nu. Och jag känner mig inte lika rädd och osäker. Se dessa trådar för uppdatering om någon är intresserad.

Sex-Ångest

Sorg

Läser dina trådar @ekra och håller tummarna för dig. Vore så himla kul om du hittade "the one" :)
 
@Voff Ja! Och jag tror egentligen att nyckeln nu för mig är att ersätta de dåliga minnena med nya bra, och det tror jag att jag kan göra genom att vara öppen med vad jag varit med om så att eventuella partners förstår varför jag kan verka tillbakadragen och ointresserad när jag egentligen känner tvärtom.

Det är inte det första jag kommer att vräka ur mig till vem som helst. Men att inte säga det och bara hoppas att det går bra ändå har jag testat förut och det har inte gått bra. Jag har inte kunnat slappna av. Det känns ju som en lovande start att ha hittat roten till mitt beteende.
 
@Voff Ja! Och jag tror egentligen att nyckeln nu för mig är att ersätta de dåliga minnena med nya bra, och det tror jag att jag kan göra genom att vara öppen med vad jag varit med om så att eventuella partners förstår varför jag kan verka tillbakadragen och ointresserad när jag egentligen känner tvärtom.

Det är inte det första jag kommer att vräka ur mig till vem som helst. Men att inte säga det och bara hoppas att det går bra ändå har jag testat förut och det har inte gått bra. Jag har inte kunnat slappna av. Det känns ju som en lovande start att ha hittat roten till mitt beteende.

Det tror ja är en jättebra plan. Rätt människa kommer att förstå!
Min bror är ju också ute på nätet och träffade en tjej han verkligen fastnade för men som i slutändan drog i nödbromsen pga bagage. Han ville gärna veta och förstå men hon ville/kunde inte öppna sig. Våga satsa!!!Heja dig :banana:Du har allt att vinna :)
 
Fortfarande inte ett ljud från datakillen.
Lägger ner allt med dejtande nu, det finns uppenbarligen bara rötägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 186
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 284
Senast: Tuvstarr
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
881
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp