Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: Nej, tydligen inte. De verkar ha tolkat det som att det viktiga är att de har värderingar, vilka som helst.

Edit: Nu ser jag att mobilen ändrade "spar" till "spår" i förra inlägget. Hoppas det gick att förstå ändå.
Jamen typ. "Åh, jag ser att du har värderingar, det har jag också! Ska vi gifta oss och bilda familj och utvisa en massa svartskallar? :love:" :p

Jo det var rätt uppenbart vad det skulle stå :D
 
Hur går det för er allihop?
Vad ska ni roa er med i helgen?

Får besök av datakillen på fredag :love:
Blir på kvällen eftersom han jobbar, så lutar åt filmkväll eller så. (Inte för att vi lät se så mycket av filmen då men :p )
Vi kör på här :)
Har varit hos älsklingen sen i fredags. Var bara hem och lämnade sonen hos pappan. Är här mestadels av tiden. Har blivit lite förändringar i mitt liv gällande jobb och sonens skolgång så till hösten behöver jag flytta och härligt nog behöver jag flytta åt älsklingens håll. Så fortsätter det såhär så slår vi nog våra påsar ihop under sommaren. Ser ingen anledning till att sitta i var sitt boende på samma lilla ort om allt känns bra. Men det får våren visa vilket det blir :)
 
Hur går det för er allihop?
Vad ska ni roa er med i helgen?

Får besök av datakillen på fredag :love:
Blir på kvällen eftersom han jobbar, så lutar åt filmkväll eller så. (Inte för att vi lät se så mycket av filmen då men :p )

Jag kan ha råkat ha mitt livs första sexting förra helgen :o (mycket osäker på om det är min grej, men vafasen att prova skadar väl inte ;) )
i övrigt är det rätt mycket stiltje. Hörs fortfarande med personen från semestern och funderar på personen som hängt med i några år nu. Men det känns BRA - inte jobbigt :)
 
Hur går det för er allihop?
Vad ska ni roa er med i helgen?

Får besök av datakillen på fredag :love:
Blir på kvällen eftersom han jobbar, så lutar åt filmkväll eller så. (Inte för att vi lät se så mycket av filmen då men :p )
Jag är irriterad på A sen lite mer än en vecka och han har typ noll förståelse för det, så vi får väl se när vi ses nästa gång... Tur att jag har fullt upp i skolan och styr upp buketräffar här titt som tätt. :)
 
Här hos mej går det upp å ner som nån (helt vanlig) konstig berg å dalbana....

Min Uppsala dejt från i våras har hört av sej igen... Kommer ev ner i morron =)

Min söta lilla 27åring som jag skrivit så låååånga meddelanden med har en tendens att nu inte svara när han läst :(
Men så när han väl gör det så är det långa och välskrivna meddelanden ... men ska försöka trycka på att träffas snart så jag kan "släppa" (eller bli mer besatt ;) ) honom ;)

Annars händer inte mkt... Vart på semester i en vecka...
 
Hur går det för er allihop?
Vad ska ni roa er med i helgen?

Får besök av datakillen på fredag :love:
Blir på kvällen eftersom han jobbar, så lutar åt filmkväll eller så. (Inte för att vi lät se så mycket av filmen då men :p )

Här går det också bra, lite mer än 3 månader har gått sedan första dejten! Nu åker han väg på en längre resa snart, jag kommer att sakna ihjäl mig! Det är läskigt vad snabbt man vänjer sig vid att ha en ny människa i sitt liv. Han åker nu i helgen och är först borta en vecka, kommer hem helgen därefter och då får vi passa på att ses så mycket vi kan, för sen är han borta i nästan 6 veckor till. Det är ju typ vår när han kommer hem igen!
 
Här går det väl bra tror jag :confused:
Han skulle ha kommit hit idag, sedan hade de visst AW med jobbet och skulle avtacka någon kollega. Pratade med honom i onsdags och då hade han inte bestämt sig än hur han skulle göra.
Om han går på det är väl ok, men kan man inte meddela det då alla fall? Eftersom han nu ändå sagt att han skulle hit.
Svarar inte heller varken på skype eller mobilen. :confused:
 
Jag undrar en sak om Tinder. Man kan ju tydligen se om man har gemensamma vänner, men kan man få upp sina egna facebookvänner som match om de är på Tinder?
Skulle av alla skäl vilja undvika det nämligen, är nyfiken på att testa Tinder men vill ej få upp/synas för nån av mina facebookvänner där..... :D
 
Jag undrar en sak om Tinder. Man kan ju tydligen se om man har gemensamma vänner, men kan man få upp sina egna facebookvänner som match om de är på Tinder?
Skulle av alla skäl vilja undvika det nämligen, är nyfiken på att testa Tinder men vill ej få upp/synas för nån av mina facebookvänner där..... :D

Man kan få upp alla som matchar, dvs. även fb-vänner om de är av det kön, ålder och avstånd du valt. :)
 
Jag undrar en sak om Tinder. Man kan ju tydligen se om man har gemensamma vänner, men kan man få upp sina egna facebookvänner som match om de är på Tinder?
Skulle av alla skäl vilja undvika det nämligen, är nyfiken på att testa Tinder men vill ej få upp/synas för nån av mina facebookvänner där..... :D

När jag läste om det så kunde man inte få upp sina vänner på fb.
Jag har dock fått upp en vän,så jag vet inte om de ändrat reglerna eller om han har fler konton,skulle inte förvåna mig ett dugg. Det var dock ingen jag "gillade" eftersom han i stort sett är familj.
 
Till SVParens försvar var han iaf rolig med sina störda teorier kring rasbiologi och andra dumheter. Visste ni tex att om en svensk och en kenyan får barn så får ungen 80% sämre spermiekvalitét och 2 generationer senare diverse missbildningar, och att om en tjej får leka med bilar kommer hennes framtida barn bli vanskötta :angel:


Tack, nu botade du min dejtlust igen för ett par år framåt! :D
 
Var nätdejtar ni? har provat några olika men tycker de flesta är för dyra. Är 50+ så det ska vara för lite mer mogen ungdom :) Har varit singel i 2 år nu och börjar tröttna på att vara ensam
 
Tack, nu botade du min dejtlust igen för ett par år framåt! :D
Äh! Du får väl ta reda på sånt innan du träffar snubbarna bara och i de fall de är sånahär stolpskott diskutera lite bara för att få garva åt de :D
Själv var jag inte alls sugen på att träffa snubben då jag tyckte han var rätt jobbig och letade bra bortförklaring för att inte träffa honom - att säga som det var kändes bara elakt. Har aldrig varit så glad över att upptäcka att nån är nazist kan jag ju säga :angel:
 
Var nätdejtar ni? har provat några olika men tycker de flesta är för dyra. Är 50+ så det ska vara för lite mer mogen ungdom :) Har varit singel i 2 år nu och börjar tröttna på att vara ensam
Happypancake.com sitter jag på. Provat match.com också den sista tiden men som gratismedlem är den mest jobbig och jag tänker rakt inte betala såna summor som de tar :p
 
Har varit inne på Happypancake men det bara strulade med allt ,får väl göra ett nytt försök att få rätt på profilen. Har inte lust att betala 3-400 /mån eller råd för den delen. Kan vi inte skapa en Bukedating sida?
 
Itorsdaga Kväll gav jag efter och sov min första natt tillsammans med älsklingen och barnet i sängen(har sovit på soffan när dottern varit där), men nu kändes det som att hon vant sig såpass mycket vid mig och att det kändes naturligt :)
idag har vi även vart ensamma större delen av dagen när älsklingen jobba och de har gått super :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 186
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 284
Senast: Tuvstarr
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
881
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp