Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilket osökt får mig att tänka på en arbetskamrat en sommar. Hon hade mailat och pratat med en kille och han skulle komma och hämta upp henne. Han hade glömt att berätta en sak dock. Han var dvärgväxt. Hon blev så ställd att hon bara stängde dörren.
Tror att jag hade varit mer sansad, men lika lurad hade jag nog känt mig.

Fast det är väl inte hans fel ? Om längden var viktig för henne hade hon kunnat ställa frågan?
Sätter man däremot upp en bild på sig själv som är tagen för 5 år sedan då man var 10-20 kg lättare tycker jag är taskigare. Man förutsätter ju att folk sätter upp aktuella bilder på sig själva. Det är väl lika illa som att ljuga om sin längd/ålder.
 
Längesedan jag tittade in här nu men tänkte passa på att önska er alla en god jul och tacka för allt stöd jag fick när jag var aktiv här.
Ger Buke en exklusiv preview då det egentligen inte är officiellt förrän på julafton, såhär fina saker kan nätdejting leda till - så ge inte upp hoppet! :love:

Hälsningar från en lycklig Cambodia.

IMG_0032.JPG
 
Längesedan jag tittade in här nu men tänkte passa på att önska er alla en god jul och tacka för allt stöd jag fick när jag var aktiv här.
Ger Buke en exklusiv preview då det egentligen inte är officiellt förrän på julafton, såhär fina saker kan nätdejting leda till - så ge inte upp hoppet! :love:

Hälsningar från en lycklig Cambodia.

IMG_0032.JPG
Vad roligt! Jätteglad för din skull!
 
Lite update:
Träffar fortfarande tennisspelaren, kul och trevligt. Inte träffat fler från hp då december är en hektisk månad för mig, så har inte hunnit.

Blev dock precis uppraggad på busshållplatsen av random kille som ville ta med mig och kolla fyrverkerier, men jag hade en tid att passa, men vi bytte nr. Sjukt otippad grej.
 
Så ja man kan väl säga att det gick bra, men det sa inte "klick" bara sådär, jag borde nog träffa honom igen, tyckte ju han var trevlig att umgås med, samtidigt så hur vet man om det bara är som kompis eller om man är intresserad av mer.?. har aldrig ens haft en killkompis så är verkligen helt tafatt :p Fick dessutom ett meddelande nyss att han tyckte det "verkligen var jättetrevligt att få träffa mig", såå trevlig är jag väl inte :confused: (ne jag har inget vidare självförtroende). Gillar han mig på riktigt? gillar han mig bara för att jag är en tjej som visat intresse? är det sista meddelandet tecken på att han är föör på? vill han bara ha en "sak"? mycket tankar just nu ;)

Hur har ni känt efter första dejten och hur har det blivit sen?

Träffa honom igen och ta reda på!
 
Omvänt problem kanske ja :p Hade han inte hört av sig hade jag antytt att han antingen inte är intresserad, eller väntar på mig, vilket ju hade märkts när jag hade hört av mig. Klart att det kaan vara så att han tyckte det klicka jättemycket och bara vill vara tydlig och rak :) , vilket såklart är bra, i tider där spel är vanliga. Synd att jag inte är säker själv på vad jag vill, blir svårt att veta vad man ska svara.

Svara att du gärna träffas och så föreslår du en promenad eller nåt sånt - att ni träffas någon annanstans än hos dig om det inte känns bekvämt.
Fundera inte så mycket. Träffa och känn efter.
 
Men åhhhhh!!!!!!!
Längesedan jag tittade in här nu men tänkte passa på att önska er alla en god jul och tacka för allt stöd jag fick när jag var aktiv här.
Ger Buke en exklusiv preview då det egentligen inte är officiellt förrän på julafton, såhär fina saker kan nätdejting leda till - så ge inte upp hoppet! :love:

Hälsningar från en lycklig Cambodia.

IMG_0032.JPG
 
Eller inte...

Första killen säger vid kontakt (sms) att han kommer nog lite senare... Min följdfråga "vad är senare" .. Får svaret kanske 21 ... KANSKE ??? Nope kommer inte hända...
Tar då upp frågan med nummer 2 om han vill ses ikväll.. Visst de ville han men skulle va hemma först om typ 1 timme (17:30), vilket inte va nåt problem för mej då jag kunde uträtta lite ärenden å så emellan och va klar ca 19...
Så kollar när jag är klar vart jag ska... Då har han inte hunnit hem.. Men han kunde ju komma förbi mej.. Inga problem från min sida.. Han ska bara hem å byta om... Får meddelanden när han är i duschen osv... (intresseflaggan vinkade inte spec mkt) Så jag äter middag å kollar hans meddelanden... Så svarar jag väl inte på ca 5 min ... Så iaf frågar om han är på väg... Näää väntar på ditt svar ... på vad då ? Jo då har han förvisso antytt att han kanske skulle kunna tänka sej sex på "första dejten" (NÄHÄ ??? har liksom framkommit i vår tidigare konversation.. Jag är inte född igår)
Så vad väntar du på för svar... ? Om du undrar om vi ska ha sex ? Hur fan ska jag veta det ? Har ju bara sett bilder på dej... (dåliga) så nej jag kan inte lova att vi ska ha sex.. Betyder de att du inte kommer ?
Nu va klockan 20:30 och vi skulle egentligen setts typ 19;30 som senast...
Grejen är att jag jobbar å behöver va i säng (SOVA) kl 22 för att va människa på jobbet...
-är det försent att komma nu ? .... JA ... oki...

Ursäkta språket... Men han hade ju för sjutton fått skriftlig inbjudan... vad behövde han mer ? Jösses ... Kan inte med killar men vill ju inte va utan heller ;)
 
Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?
 
Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?

Har precis samma problem. Har träffat en kille som jag klickar så himla bra med. Vi har skitkul, allt är så enkelt och naturligt. Vi har träffats några gånger, så ofta vi varit lediga och pratar varje dag på telefon och smsar en del under dagarna. Jag hoppas att det kanske kan växa fram nåt slags intresse, men tyvärr är det totalt stiltje än så länge.
Men jag tänker att oavsett så har jag lärt känna en härlig människa, och det är ju inte fel det heller.

Men ja, tråkigt när allt snart stämmer så bra.
 
Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?
Ser inte problemet? Varför hålla kvar i något du inte tror på? Är det ett "fuck yea" eller inte? =)
 
Ser inte problemet? Varför hålla kvar i något du inte tror på? Är det ett "fuck yea" eller inte? =)

Inget "fuck yea". Hade hon sett ut som hon gjorde på sina bilder kanske det hade känts så för jag hade riktigt trevligt med henne och jag gillade hennes personlighet vi connectade bra. Men man känner sig lite besviken/lurad när hon inte såg ut som på sina bilder.
 
Eller inte...

Första killen säger vid kontakt (sms) att han kommer nog lite senare... Min följdfråga "vad är senare" .. Får svaret kanske 21 ... KANSKE ??? Nope kommer inte hända...
Tar då upp frågan med nummer 2 om han vill ses ikväll.. Visst de ville han men skulle va hemma först om typ 1 timme (17:30), vilket inte va nåt problem för mej då jag kunde uträtta lite ärenden å så emellan och va klar ca 19...
Så kollar när jag är klar vart jag ska... Då har han inte hunnit hem.. Men han kunde ju komma förbi mej.. Inga problem från min sida.. Han ska bara hem å byta om... Får meddelanden när han är i duschen osv... (intresseflaggan vinkade inte spec mkt) Så jag äter middag å kollar hans meddelanden... Så svarar jag väl inte på ca 5 min ... Så iaf frågar om han är på väg... Näää väntar på ditt svar ... på vad då ? Jo då har han förvisso antytt att han kanske skulle kunna tänka sej sex på "första dejten" (NÄHÄ ??? har liksom framkommit i vår tidigare konversation.. Jag är inte född igår)
Så vad väntar du på för svar... ? Om du undrar om vi ska ha sex ? Hur fan ska jag veta det ? Har ju bara sett bilder på dej... (dåliga) så nej jag kan inte lova att vi ska ha sex.. Betyder de att du inte kommer ?
Nu va klockan 20:30 och vi skulle egentligen setts typ 19;30 som senast...
Grejen är att jag jobbar å behöver va i säng (SOVA) kl 22 för att va människa på jobbet...
-är det försent att komma nu ? .... JA ... oki...

Ursäkta språket... Men han hade ju för sjutton fått skriftlig inbjudan... vad behövde han mer ? Jösses ... Kan inte med killar men vill ju inte va utan heller ;)


Men fy vad irriterande! Jag hade nog lagt ner all kommunikation med båda två :wtf:
 
Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?

Ja. Har känt så. Och ibland har det växt fram attraktion och känslor, ibland inte.
 
Jag kom hem nyss och jag dog lite när jag öppnade brevlådan.. för där i låg ett julkort från min dejt(som han uppenbarligen inte är längre :eek:)

På baksidan stod: "God Jul Sötnos. Önskar din ***** " :love::love: Och själva kortet var en förstoring på oss, ett kort som togs när vi var och dansade förra veckan :love::love:
 
Inget "fuck yea". Hade hon sett ut som hon gjorde på sina bilder kanske det hade känts så för jag hade riktigt trevligt med henne och jag gillade hennes personlighet vi connectade bra. Men man känner sig lite besviken/lurad när hon inte såg ut som på sina bilder.
Hmm jag är nog lite konstig på denna biten då. Kasnke? För mig ligger mycker av attraktionen i det både du och @Elina8 skriver. En person man är trygg med kan snacka om allt trivs med också vidare och att bli kåt eller upphättsad är inga problem när man vet att man får komma "så nära" varandra. Men som sagt. Kanske bara jag som är konstig.
 
Hmm jag är nog lite konstig på denna biten då. Kasnke? För mig ligger mycker av attraktionen i det både du och @Elina8 skriver. En person man är trygg med kan snacka om allt trivs med också vidare och att bli kåt eller upphättsad är inga problem när man vet att man får komma "så nära" varandra. Men som sagt. Kanske bara jag som är konstig.


Håller med om att den kontakten och tryggheten är grundläggande. Men för min del är det stor skillnad i "det här var ju trevligt" och att ha den där dragningen till nån som man bara vill ha mer av.
Hade absolut kunnat ha en trevlig och mysig relation med honom men jag vill ha det där bubblande glada suget i magen när jag tänker på och träffar någon.
Men med lite tur kanske det växer fram några starkare känslor, så har det varit med flera av mina vänner och jag utesluter inte den möjligheten med en kille.


Så som du beskriver tycker jag mer låter som att vara vara kåt på sex, inte kåt på personen i fråga. Typ som att bli kär i kärleken. Och det håller inte särskilt länge för mig, skulle dock bli en prefekt kk.
 
Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?
Testa att flörta lite med henne! Kanske det ändrar sig då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 191
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
23 858
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
898
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp