Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det är så pass kan man ju alltid anordna lite singel julfest! =)

God Jul och kramar till er alla! =)

Det är en bra idé om någon sitter helt själv. Jag har annan familj att fira med men innerst inne känner man sig ändå lite ensam som singel, tur man har vovsingen och krama på i år :D
 
God jul alla nätdejtare! Jag är en man 46 år gammal som har småkollat på buke i många år. Är konflikträdd, jobbar för mycket, älskar hästar, kvinnor, gillar att ta en öl emellanåt, är utbildat inom naturvetenskap på akademisk nivå ( master of sciense) , har en outtalad dröm om en familj, är hästbonde och gillar trav. Var hittar man en tjej som inte älskar pengar, glamour, inte behöver vara barnfri, gillar att fläta pannluggar, är kommunikativ ( min svaga sida) och gillar vedlukt? Vilket nätforum ska man söka?
 
Det finns en grupp på facebook som heter "Dejting för oss på landet" kan jag tipsa om ifall du har fb :) sen om den rätte finns där vet jag ju inte tyvärr ;) Men sidan är seriös med bra administratörer och helt gratis dessutom :)
 
Jag nätdejtar ju som sagt... Men har en "sötnos" på jobbet .. 13 år yngre än jag (enligt mej INGA PROBLEM, enligt han ett "problem" ;) ) han är typ max lika lång som mej (i vanliga fall ett problem hos mej men i dett fall INTE, hans inställning ingen aning) Han är halva min "kroppsbyggnad" (enligt mej inte så stort problem .. Men han gillar "träningstjejer" LÄS smala nätta YNGRE tjejer ;) ) Så iaf...
Vi har nu mer gått från "jobbar på samma ställe" till "ja det nästan ok att du kontaktar mej "privat" på min jobbtel" ;)
Så skickade ett God Jul med MASSOR av symboler (Emoji) .... Hade gett upp när jag fick ett "God Jul :) " tillbaka... NÅN (JAG) hamnade i typ "upplösningstillstånd" ... Så jag är ju lite mer än lovligt "intresserad" av denna sötnos... Kan göra "nätdejtandet" lite problematiskt ;)

GOD JUL !!!
 
Jag nätdejtar ju som sagt... Men har en "sötnos" på jobbet .. 13 år yngre än jag (enligt mej INGA PROBLEM, enligt han ett "problem" ;) ) han är typ max lika lång som mej (i vanliga fall ett problem hos mej men i dett fall INTE, hans inställning ingen aning) Han är halva min "kroppsbyggnad" (enligt mej inte så stort problem .. Men han gillar "träningstjejer" LÄS smala nätta YNGRE tjejer ;) ) Så iaf...
Vi har nu mer gått från "jobbar på samma ställe" till "ja det nästan ok att du kontaktar mej "privat" på min jobbtel" ;)
Så skickade ett God Jul med MASSOR av symboler (Emoji) .... Hade gett upp när jag fick ett "God Jul :) " tillbaka... NÅN (JAG) hamnade i typ "upplösningstillstånd" ... Så jag är ju lite mer än lovligt "intresserad" av denna sötnos... Kan göra "nätdejtandet" lite problematiskt ;)

GOD JUL !!!
Låter komplext. Kan bli problematiskt när det kommer till jobbet med. Men Hoppas på det bästa för dig! =)
 
Låter komplext. Kan bli problematiskt när det kommer till jobbet med. Men Hoppas på det bästa för dig! =)

Nja jag har haft "crushen" sen februari i år ... Så det är inget problem som så ... Han vet nog exakt vart han har mej... Och jag vet att jag inte är i hans liga... Så hjärnan vet att det "ALDRIG kommer hända" men det skiter mina känslor i..
Han försvinner dessutom efter sommaren nästa år :cry:
 
Nja jag har haft "crushen" sen februari i år ... Så det är inget problem som så ... Han vet nog exakt vart han har mej... Och jag vet att jag inte är i hans liga... Så hjärnan vet att det "ALDRIG kommer hända" men det skiter mina känslor i..
Han försvinner dessutom efter sommaren nästa år :cry:
Know the feeling. Har / har haft en crush. Den kommer och går lite beroende på vad som händer och när man lyckats övertala sig själv att det inte är möjigt så händer något som tänder någon liten gnista av hopp. Urk. Suger energi som fasiken och omöjligt att bara släppa.
 
Helt plötslig har 5 män skrivit till mig på min dejtingsida! :)
De 4 är minst 10 år yngre och väldigt snygga! 1 är 7 år äldre. Kanske jag har för bra bilder! Jag får inte riktigt till det med en bra profil och album så jag drar åt mig jämnåriga män. Men, men det är ju inget fel på supersnygga fyrtioåringar. :o
Bara det att det får mig att känna mig gammal och ful. :eek:
 
Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd :p
 
Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd :p
Hur väl känner du honom? Om han känner dig väl behöver du inte skriva så mycket. Men skicka med vanlig post!
 
Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd :p


Jaa! Skriv till honom! För det är väl Erik gissar jag. :) Tycker du gör helt rätt i att ta kontakt. Kan ju inte bli värre än att du inte får svar.
 
Nu gör jag snart slag i saken tänkte jag och skriver till en viss person, har gått och tänkt på denne hela julen så något bör jag göra, personen är lite offentlig och har varit med i ett dejtingprogram för ett tag sedan och jag är väl 70 % säker på att han fortf. är singel. Men hur långt bör man ska skriva, hur mycket och vad ska man skriva, lite svår balansgång . Funderar på om det är bäst att skicka via mejl eller vanlig post med, nåja får se under dagen om jag hinner bli nöjd :p
Jag tycker du ska maila så gör du det lätt för honom att svara.
 
Hur väl känner du honom? Om han känner dig väl behöver du inte skriva så mycket. Men skicka med vanlig post!

Jag har aldrig träffat honom så känner honom inte "på riktigt", utan vet bara det jag sett av honom på tv :) Han vet ju inte att jag existerar ens så måste visa att jag gör det så har man gjort något iallafall :)
 
Jaa! Skriv till honom! För det är väl Erik gissar jag. :) Tycker du gör helt rätt i att ta kontakt. Kan ju inte bli värre än att du inte får svar.

Tack för pepp :) Ja jag ställer nog in mig på att inte få svar så blir man inte allt för besviken, men får jag svar så kommer jag vara rädd för att läsa det haha ;) men ibland får man väl göra saker som känns obekväma och jobbiga för att komma någonvart i livet som min kloke bror sa :p är bra på att backa när saker känns obekväma behöver ändra på det!
 
Vanlig post?!?!? Hur tänker du då?? Jag skulle inte ta det positivt direkt :p Snarare bakåtsträvande :o

På ett sätt så tänker jag att vanlig post visar att jag ansträngt mig lite mer och jag kan vara säker på att det kommer i rätta händer, & andra sidan så är mejl lättare att snabbt svara på och känns inte lika personligt som ett vanligt brev vilket kanske avdramatiserar det hela lite på ett bra sätt. svårt att veta hur andra tar emot det ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 187
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 740
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
893
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp