Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det intressanta med den här människan är att han egentligen inte alls är min typ. Hade jag ibte träffat honom på dansgolvet så hade jag antagligen aldrig gett honom en chans.

Han är något äldre än vad jag egentligen sökt, han är visserligen 2 cm längre än mig men han är jätte liten.. jag känner mig som en jätte. Och då är jag 175 cm och väger 67 kg så jag är ju inte enorm.
Hans har knappt större händer än mig :eek:

Han är ganska försynt, lite blyg.. och jag är väldigt framåt/frispråkig och inte så finkänslig med hur jag uttrycker mig ibland.
 
Det intressanta med den här människan är att han egentligen inte alls är min typ. Hade jag ibte träffat honom på dansgolvet så hade jag antagligen aldrig gett honom en chans.

Han är något äldre än vad jag egentligen sökt, han är visserligen 2 cm längre än mig men han är jätte liten.. jag känner mig som en jätte. Och då är jag 175 cm och väger 67 kg så jag är ju inte enorm.
Hans har knappt större händer än mig :eek:

Han är ganska försynt, lite blyg.. och jag är väldigt framåt/frispråkig och inte så finkänslig med hur jag uttrycker mig ibland.

Det senaste som fick mitt hjärta att slå lite extra snabbt var 168cm.. Han hade dock en enorm personlighet så jag tyckte liksom det fick kompensera. Men det var lite roligt de gånger jag märkte att han fick stå på tå :D
 
Snygg klyfta? Seriöst? Snygg klyfta??? Jag gillar VERKLIGEN inte folk som kläcker ur sig sånt.

Meh. Vad har du emot apelsinfetishister?
Vi är faktiskt mera openminded än så härinne!
Berättade inte Voff det tidigare idag??

Eller fetisch för klyftpotatis? Nej nu vet jag- du har också resebilder på presentationen. En där du klättrar i berg och så har han kommenterat klyftan i berget. Så måste det vara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 147
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
952
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp