Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade också jättetrevligt. Sällskapet var både intelligent och humoristiskt. Tyvärr infann sig inte rätt kemi* men vi kommer fortsätta vara vänner :up:

*läs det förhatliga ordet knullbar
Intevaddå?:p tack för alla fina komplimanger fina du! Kände väl inte heller så mycket kemi, mer än vänskap. :love: Men det är ju knappast det sämsta.



OnT så mailar jag med en väldigt trevlig person. Iaf när vi kom över den första diskussionen om mina eventuella svar.
 
Kl Hej, jag tänkte hoppa in i tråden efter att ett 3års förhållande tagit slut. Vi fann varann på nätet. Jag upplever nu att det på samma sight är många fler som läser min profil. Det är sedan få som tar kontakt. Det är få jag själv finner intressanta i utbudet. Men den här gången vet jag mer vad jag vill ha och ställer högre krav.
 
Dejt nr 2 vart igår kväll, han kom på besök och åkte direkt till jobbet imorse. :D
Vi hade inte pratat om det, men han hade med sig övernattningskitt och hade bestämt på eget bevåg att han skulle övernatta.. jag smälte lite då :love:
 
Förlåt att jag kommer med ett inlägg trots att jag inte i strikt mening tillhör kretsen "Vi som nätdejtar". Utan snarare "Vi som inte riktigt ids nätdejta fastän vi kanske borde ge det ett försök, men som ändå gläds åt, hejar på och hoppas med de som gör". Någon slags hangaround alltså.

Ville bara tipsa om en av SVTs högtidsstunder, Dox tisdagar kl 22, som i kväll behandlar ämnet "Kärlek och ingenjörskonst". Sannolikt inte några revolutionerande tips även om en bild vågar utlova "The secret weapon of pickup masters - Get every (!) woman in bed with three simple steps". (det står iofs inte vad som ska hända när kvinnan hamnat i säng, kanske är det tips på att få henne så uttråkad att hon somnar) Men möjligen lite underhållning om det är tillfällig stiljte i sökandet? http://www.svt.se/dox/karlek-och-ingenjorskonst
 
Här står det still nu, har inte haft så mycket kontakt med smålänningen för att han är så himla på. Beter sig nästan som att vi var tillsammans. Efter dejten skickade han ett mess och frågade om han var någon jag kunde tänka mig att dela resten av livet med. Hur ska man veta det efter en dejt liksom. Nej tror inte det blir bra det där.
Igår började muskelkillen skriva igen, bara sådär helt plötsligt. Men han är väldigt fåordig så förstår inte riktigt varför egentligen. Mycket märkligt.
 
Här står det still nu, har inte haft så mycket kontakt med smålänningen för att han är så himla på. Beter sig nästan som att vi var tillsammans. Efter dejten skickade han ett mess och frågade om han var någon jag kunde tänka mig att dela resten av livet med. Hur ska man veta det efter en dejt liksom. Nej tror inte det blir bra det där.
Igår började muskelkillen skriva igen, bara sådär helt plötsligt. Men han är väldigt fåordig så förstår inte riktigt varför egentligen. Mycket märkligt.

Åh....fler som drabbats av "klistermärken" :wtf:
 
Här står det still nu, har inte haft så mycket kontakt med smålänningen för att han är så himla på. Beter sig nästan som att vi var tillsammans. Efter dejten skickade han ett mess och frågade om han var någon jag kunde tänka mig att dela resten av livet med. Hur ska man veta det efter en dejt liksom. Nej tror inte det blir bra det där.
Igår började muskelkillen skriva igen, bara sådär helt plötsligt. Men han är väldigt fåordig så förstår inte riktigt varför egentligen. Mycket märkligt.


Men usch, man kan inte ställa en sån fråga efter EN dejt! Hur tänker folk??!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 147
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
952
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp