Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har anmält ett par stycken som skickat riktigt snuskiga mail. I samtliga fall så har jag senare fått ett meddelande från HP att de tackat för att jag uppmärksammat och talat om och att personen är borttagen. Känns bra att de gör något iaf.
 
Jag undrar bara vad de får ut av det.. dvs de som skickar kukbilder. Är det en variant av blottning? dvs de går igång på det?
Var bla med om en person på dejtingsidan som ville visa sig för mig när han lekte.
 
Nä, jag vet det. Och högst troligt gör min svar varken från eller till på en sån rövhatt men JAG mår bättre av att säga ifrån att det inte är okej att bete sig så mot mig.
Yes. Eftersom det är ditt första ryta-ifrån.
Men när du fått 100 sådana bilder, och rutit ifrån ordentligt 100 gånger - då kanske du inte mår bra längre.
 
Jag undrar bara vad de får ut av det.. dvs de som skickar kukbilder. Är det en variant av blottning? dvs de går igång på det?
Var bla med om en person på dejtingsidan som ville visa sig för mig när han lekte.
Jag ser det som det rör sig om människor som mest lärt sig socialicera med andra människor på Internet, och inte riktigt fattat att nätdejting faktiskt ska mynna ut i något på riktigt.

Det finns ju liksom ingen chans alls att om ni istället skulle råkas att mötas på ett fik, att han skulle ogenerat ställa samma fråga.
 
Gör de lika dant om de skulle ragga på krogen?
5 min konverserande sen slänger de fram kuken????

Herregud, det kan väl inte vara så svårt att försöka bete sig som man gör IRL. Respektera gränser!
 
Nä de struntar nog i dejtingen utan tycker det är ett bra sätt att träffa folk?
Nej, antingen så (hemska tanke) så funkar det tillräckligt ofta - eller så är de så socialt handikappade att de tror att man faktiskt gör så här - eftersom de är så olyckligt ensamma att den enda socialicering de lärt sig kommer från porrfilmsklipp. Då blir det ju plötsligt logiskt att slänga fram kuken i ansiktet, efter att förtexterna rullat klart i förgrunden.
 
Nej, antingen så (hemska tanke) så funkar det tillräckligt ofta - eller så är de så socialt handikappade att de tror att man faktiskt gör så här - eftersom de är så olyckligt ensamma att den enda socialicering de lärt sig kommer från porrfilmsklipp. Då blir det ju plötsligt logiskt att slänga fram kuken i ansiktet, efter att förtexterna rullat klart i förgrunden.

Ja.. så gör de ju i porrfilmerna...Menar du att folk i verkligheten inte gör som i porren? JAg såg en porrfilm där folk hade sex på kopiatorn... Kanske skulle pröva det på kontoret.. För det är väl så man gör då..:mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 011
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp