Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrar bara vad de får ut av det.. dvs de som skickar kukbilder. Är det en variant av blottning? dvs de går igång på det?
Var bla med om en person på dejtingsidan som ville visa sig för mig när han lekte.

Ja. I de flesta fall tror jag inte att det handlar om att de är socialt handikappade. De VET att det är fel och inte kommer att uppskattas, det är hela poängen för dem. Själva kränkningen av en annan människa är det som gör det spännande, det de tänder på.
 
Jag tror att det ligger en del i det som @stjarnhimmel säger. Dvs att de går igång på det och, tyvärr, reaktionerna de får på det. Men jag kan ändå inte vara tyst. De har ingen som helst rätt att invadera mitt Space med rövhatteri.
 
Ja. I de flesta fall tror jag inte att det handlar om att de är socialt handikappade. De VET att det är fel och inte kommer att uppskattas, det är hela poängen för dem. Själva kränkningen av en annan människa är det som gör det spännande, det de tänder på.

Ligger nog mycket i det. Det är väl därför det gör sånt här på dejtingsajter istället för på Knullkontakt där det ist hade varit uppskattat och lämpat sig bättre.
 
Då har jag varit på dejt med Herr H (som jag hade mycket gemensamt med) och fler gemensamma saker dök upp under lunchen. Han var trevlig, rolig, lite charmig och väldigt lång. Blev lite smurfvarning på mig där!!
Vi bytte inte telefonnummer.
Vi sa inte att vi ska ses igen.
Vi sa däremot att vi skulle smälta intrycket och fortsätta höras av via dejtsidan och se vad som händer.
Perfekt :up:

I nuläget känner jag varken bu eller bä. Men skulle kunna tänka mig en till träff, typ fika på stan för att känna av lite mer.
 
Läste en profil som lyckades säga ingenting.

" Vem är jag? En som gillar intressanta diskussioner, god mat, bra musik och resa till trevliga platser."

Vilken mat är god då?
Vilken musik är bra?
Vad gör en diskussion intressant?
Vad är en trevlig plats? Palmer? Storstad? Alptopp?

Och han vet inte ens vem han är.........:meh:
 
Tycker man ser rätt många såna tråkprofiler. Man blir ju inte direkt nyfiken på personen bakom. Det känns bara som om det är nån trött typ som egentligen inte är särskilt intresserad.
 
Jag brukar kika in här och läsa om era dejtinghistorier! Även jag har en profil på HP. Har dock inte lett till nån dejt än. Det har varit bokat några gånger men sen "har det kommit saker emellan" från deras håll. Antar att det har dykt upp nån mer intressant... ;)

Jag är nog lite skeptisk till hela grejen, men kikar ändå in titt som tätt... Kanske leder det till nåt, kanske inte!
 
Gulliga fikakillen och jag träffades väldigt snabbt på väg hem från jobbet. På hans initiativ. Han skulle ut med några kompisar och sammanstråla med dom på samma station som jag kliver av på, så då passade vi på att kramas lite!
:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
26 026
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
949
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp