Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående bilderna, så slog det mig att en serie ibland återkommer bland kvinnornas bilder:
Kort 1. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en klänning.
Kort 2. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en aftondräkt. Samma spegel, samma position.
Kort 3. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i sportig outfit. Samma spegel, samma position.
Kort 4. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i lite mer affärsmässig dress. Samma spegel, samma position.

Det underlydande meddelandet till mannen: "Blir du ihop med mig, får du nöja dig med en halv garderob. Icke förhandlingsbart."

Oj. Här får jag problem. Äger varken en klänning, aftondräkt, sportig klädsel (bortsett från termokläder för skidåkning) eller affärsmässig outfit. Äger heller ingen fotovänlig spegel för ändamålet.

Känner mig som en outsider.:(
 
Jag tror de kvinnorna passar ihop med männen med bilder på sig sittandes i sina bilar.

Med det underlydande meddelandet till kvinnan: "Eftersom jag både kollar olja, skiftar däck och skjutsar dig till frissan så har jag redan från början dragit mitt strå till stacken."
 
Ett kort man tagit på sig själv men jag ser sällan att tjejer tar kort på sig just bakom ratten med bältet på. Det kryllar av just de bilderna hos männen.
Men tjejerna verkar mest ligga på speglar. Eller de där ben/fot på stranden-bilderna.

Förstår bara inte varför man går ut i bilen och sätter sig när man vill ta en bild på sig själv?


Så kul att du nämner det, för jag tog ett sånt kort på mig själv som parodi på alla dom där bilderna! Fast jag har inte kvar den i profilen.
:D
 
Angående bilderna, så slog det mig att en serie ibland återkommer bland kvinnornas bilder:
Kort 1. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en klänning.
Kort 2. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en aftondräkt. Samma spegel, samma position.
Kort 3. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i sportig outfit. Samma spegel, samma position.
Kort 4. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i lite mer affärsmässig dress. Samma spegel, samma position.

Det underlydande meddelandet till mannen: "Blir du ihop med mig, får du nöja dig med en halv garderob. Icke förhandlingsbart."

Äh, vad kinkig du är nu, @Jeffery . Det är väl utseendet som gör kvinnan, och då spelar naturligtvis kläderna stor roll. ;)
 
Ska bara informera om att mitt lilla försök med ändrad profiltext och dolda bilder faktiskt fallit ganska väl ut. I alla fall om man ser till vad som skrivs i mailen jag får.
Sen vet jag ju inte om det är mer "rätt" personer som skriver eller ej, men det är i alla fall skillnad på innehållen i mailen!
 
Får kanske ta och köpa en klänning och en spegel. Det är dyrt att dejta. Bensin, fika, kläder, speglar.
@Jeffery behöver ju tom köpa en större bil till sin blivande selfie :mad:

Du kan få låna båda delarna av mig. Jag har så det räcker till och blir över ändå. :p. Kan en ha för många klänningar?

Och jag har ett annat stort problem, jag ser ut som ett jefla träsktroll på kort. Normalt ser jag helt okej ut men på kort... Det är typ tre kort som jag är nöjd med ever liksom.
 
Mycket intressant!
Vågar man fråga hur du ändrat?

Jag vill väl inte outa hela profiltexten här men jag har i alla fall gjort en kort förklaring om varför jag valt att dölja mina bilder och sen är jag lite ironisk över mäns förmåga att ta kontakt via textform. :)

Fast jag tror att jag är ganska tydlig med att det är ett skämt. Sen berättar jag vad jag attraheras av hos andra människor. Lite så. Skriver egentligen väldigt kort om mig själv och har ingen lång "kravlista" på vem jag söker, mer än att det ska vara någon som verkligen vill avsluta sitt singellv.

Och jag har en synlig bild av mig, där man ser mig bakifrån. Ingen ansiktsbild.
 
För mig händer f ö ingenting. Pratade lite med en som verkade trevlig på Tinder i förrgår, men sen blev det helt tyst. Känner mig lite nedslagen faktiskt. Men å andra sidan är jag allt annat än aktiv i några dejtingsammanhang och egentligen inte heller beredd att dra igång något så jag får väl leva med det.
 
Jag har förövrigt haft en helt fantastisk lunchdejt idag. Sällskapet var trevligt, hade humor och gillar många av de saker jag gillar. Synd bara att det var @Voff jag dejtade. :rofl:

Hade också jättetrevligt. Sällskapet var både intelligent och humoristiskt. Tyvärr infann sig inte rätt kemi* men vi kommer fortsätta vara vänner :up:

*läs det förhatliga ordet knullbar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 276
Senast: Ninnurur
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
955
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp