Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och angående alla semesterbilder så kräks jag över dom. Jag vill inte se fler stränder, vajande palmer, Eiffeltornet eller skidbackar!

Vissa profiler är som att bläddra i en resekatalog...
 
Och angående alla semesterbilder så kräks jag över dom. Jag vill inte se fler stränder, vajande palmer, Eiffeltornet eller skidbackar!

Vissa profiler är som att bläddra i en resekatalog...

Jag har ett på mig själv i skidbacken.
Det var enda helkroppsbilden jag hittade. Raffigt värre i termokläder och hjälm på skallen ;)

Men jag fattar vad du menar...bilder utan personen. Bara vackra vyer.
 
Jag har ett på mig själv i skidbacken.
Det var enda helkroppsbilden jag hittade. Raffigt värre i termokläder och hjälm på skallen ;)

Men jag fattar vad du menar...bilder utan personen. Bara vackra vyer.

Det låter ju som en cool bild!

Men ja, exakt - inga människor. Det blir snabbt väldigt ointressant att titta på.
 
Det låter ju som en cool bild!

Men ja, exakt - inga människor. Det blir snabbt väldigt ointressant att titta på.

Ja palmer och Frihetsgudinan vet man ju redan hur de ser ut. Det är ju karln som man vill se :meh:
 
Vad är en typisk selfie?

Ett kort man tagit på sig själv men jag ser sällan att tjejer tar kort på sig just bakom ratten med bältet på. Det kryllar av just de bilderna hos männen.
Men tjejerna verkar mest ligga på speglar. Eller de där ben/fot på stranden-bilderna.

Förstår bara inte varför man går ut i bilen och sätter sig när man vill ta en bild på sig själv?
 
Fick lov att kolla. Mina fem bilder på HP är mest fula, men bara en jag lyckats ta själv.
Den är dock inte på mig, utan min hund ätandes en morot.
 
Ett kort man tagit på sig själv men jag ser sällan att tjejer tar kort på sig just bakom ratten med bältet på. Det kryllar av just de bilderna hos männen.
Men tjejerna verkar mest ligga på speglar. Eller de där ben/fot på stranden-bilderna.

Förstår bara inte varför man går ut i bilen och sätter sig när man vill ta en bild på sig själv?
Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.

Faktum är att den av de trevligare tjejer jag pratat med (fram till att vi träffats) - ja, det var på den tiden jag investerade mycket tid innan första träffen - hade i sin motivering till varför hon inte ville fortsätta att hon trodde "att jag hade större bil."

På nåt vänster kändes det då som att det var rätt att vi åkte åt var sitt håll i livet.
 
Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.

Faktum är att den av de trevligare tjejer jag pratat med (fram till att vi träffats) - ja, det var på den tiden jag investerade mycket tid innan första träffen - hade i sin motivering till varför hon inte ville fortsätta att hon trodde "att jag hade större bil."

På nåt vänster kändes det då som att det var rätt att vi åkte åt var sitt håll i livet.

Då var det nåt som var fel hos henne. Bra att bli av med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 199
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
520
· Visningar
26 353
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
960
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp