Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv tycker jag det är intressantast att se några bilder på personen i sin vanliga miljö. Gärna när den pysslar med något som för den tillhör vardagen. Det ser mer naturligt och avslappnat ut och själva aktiviteten på bilden säger en del. Även klädsel, kroppstyp mm. Står personen i ett kök kikar jag lite om det ser trivsamt ut osv. Det är ju givetvis bara en gissning men det är ändå lite kul att se :)
 
Nej fy. Jag kan omöjligen ställa mig i en bättre dager om min bil vore inblandad.

Faktum är att den av de trevligare tjejer jag pratat med (fram till att vi träffats) - ja, det var på den tiden jag investerade mycket tid innan första träffen - hade i sin motivering till varför hon inte ville fortsätta att hon trodde "att jag hade större bil."

På nåt vänster kändes det då som att det var rätt att vi åkte åt var sitt håll i livet.

:eek: Du skojar!!
Det var nog den mest märkliga ursäkt jag hört!
 
Bjuder han då eller ska man skrapa ihop 10 000 själv?
Ha ha, man skulle kunna tolka bilden som att "nu när du åkt till Paris för att kunna fota Eiffeltornet för att visa upp i nätdejtingsammanhang, då är väl både dina pengar och din fantasi slut?"

(sorry. jag ska ju försvara den vinpave- och painrichebärande nätdejtaren...)
 
Den manliga mannen kanske vill bjuda? Det kanske är manligt?:confused:

Beror på om det är en förstadejt. Då betalar jag för mig själv. Så Paris är uteslutet för en första dejt. Det får bli ett ställe Lilla blå orkar tuffa iväg till.

Jag vill gärna betala för mig själv i början för att slippa känna förpliktelser. vem som betalar sen, betydligt längre fram....han eller jag, det är skit samma.
 
hahahahaha
Välkommen gumman!
Vill du ha några varningar så kom upp på ett glas någon kväll.
Vet några "rödflaggare"
Ja, gärna. Och jag känner att jag nog kan behöva lite hjälp med presentationen... tycker ju inte om att beskriva mig själv...

Vad gör du imorgon kväll?
 
Ja, gärna. Och jag känner att jag nog kan behöva lite hjälp med presentationen... tycker ju inte om att beskriva mig själv...

Vad gör du imorgon kväll?

Jag är hemma. Vill du att jag ska komma ner till dig? Vill ju gärna se din lya :)
 
Angående bilderna, så slog det mig att en serie ibland återkommer bland kvinnornas bilder:
Kort 1. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en klänning.
Kort 2. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en aftondräkt. Samma spegel, samma position.
Kort 3. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i sportig outfit. Samma spegel, samma position.
Kort 4. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i lite mer affärsmässig dress. Samma spegel, samma position.

Det underlydande meddelandet till mannen: "Blir du ihop med mig, får du nöja dig med en halv garderob. Icke förhandlingsbart."
 
Jag får inte soffan förens på fredag. Men om du fixar att sitta vid köksbordet är du välkommen.

Klart jag kan sitta vid köksbordet.
Annars har jag har ju två soffor så vi kan ta det här med. Finns glögg också. Kan köra dig om du inte vill gå i regnet. Vi kan ta det på Fb-chatten :)
 
Angående bilderna, så slog det mig att en serie ibland återkommer bland kvinnornas bilder:
Kort 1. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en klänning.
Kort 2. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i en aftondräkt. Samma spegel, samma position.
Kort 3. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i sportig outfit. Samma spegel, samma position.
Kort 4. Bild tagen med mobiltelefon. Motiv spegelbild av sig själv i lite mer affärsmässig dress. Samma spegel, samma position.

Det underlydande meddelandet till mannen: "Blir du ihop med mig, får du nöja dig med en halv garderob. Icke förhandlingsbart."

Det är väl inte så tokigt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 198
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 276
Senast: Ninnurur
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
955
Senast: pepp
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp