Halkar in i den här tråden och får en klump i magen. Läser annonser och blir lalldeles svettig. Har en fin, snäll och t frisk och fräsch 3 årig swb att sälja då han är lite mindre ( 162 )men känner ibland att han får stå på tillväxt och jag får sluta äta…
Men vill egentligen ha något som är lite äldre än honom även om min ambitionsnivå inte är så hög. Msv:b tränia på sikt tävla la msv:c och ut å spana kantareller, hoppa lite tantvänligt,även terräng. Den måste va bussig å även uttrycksfull och vacker (i mina ögon. ) Nä, så som marknade ser ut så känns det bara jobbigt. Kollar lite på iberiska importer men vet inte om jag kommer hitta rätt där och hur hitta 100 procent pålitlig förmedlare..
Känner samma. Min herre är 21 år och förhoppningen är såklart att han ska hålla flera år till som ridhäst och läromästare. Efter honom är jag helt på det klara med att jag vill ha ett halvblod som iaf hjälpligt kan hävda sig i dressyren (msvc/msvb typ) men blir helt kallsvettig när jag kollar vad som läggs ut och för vilka pengar Får kanske sälja min ena njure?