Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Få väl lägga upp en på en fölis jag med.

Han heter Atilla och är 4 månader

29275418.jpg

Jag är så stolt över Fighter :) pratade med killen som har han igår och dom är så nöjda över han och allt går jätte bra :)

Varför måste du sälja?
Och vem köpte du honom av???:confused:

Det var egentligen tanken redan från början eftersom jag inte är i ett läge där jag har råd att ha häst riktigt än... Men så jobbade jag ett tag hos en riktig idiot till hästhandlare och var bara tvungen att ta Mulle med mig därifrån.

Nyare bilder på Vera. Hon ska ev säljas om nån är intressrad. Hon är mycket social och go.
Har börjat träna henne i sommar inför inkörning. Det går bra.
11867_1252806627.jpg

45164_1252806638.jpg

Jag är så stolt över Fighter :) pratade med killen som har han igår och dom är så nöjda över han och allt går jätte bra :)
Så härligt att höra att allt går bra;);)...Fick kort från V o B häromdan på JIRO,,,,,Oj vad han hade vuxit:love::love:........mvh c.

Jag hoppas han blir blå skimmel men är svårt att se ännu! han föddes brun.
Herkules står i varberg nu.

Ja man får väl sträcka på sig lite att man har en blåskimmel belgare hemma!!
Helt underbar och vilka steg!!!!

Åhh vad skönt för dig!
Är glad för din skull! Och Fighters med förstås!:rofl:

Det var egentligen tanken redan från början eftersom jag inte är i ett läge där jag har råd att ha häst riktigt än... Men så jobbade jag ett tag hos en riktig idiot till hästhandlare och var bara tvungen att ta Mulle med mig därifrån.

Okej du gjorde ju helt rätt!!!!

Min ardenner har fått en kompis!

300d3yo.jpg

16bn5zr.jpg

qnn4n8.jpg

Vad kul! Det gick bra? Hittade ni nåt hos henne(jag vill inte skriva ut namnet)?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 283
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 539
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar