Vi som bär i sjal och sele 2

Alltså, vad tycker ni om längden?
DSC_1660.webp

Vet att det är lite svårt att se på bilden, men den når upp till armhålorna, med MYCKET tyg under rumpan och mot min rygg.

Har nu sjalat liten några gånger och nu känns knytning och istoppande av bebis rätt enkelt. Gillar verkligen vår aldoria. Och liten verkar också tycka det är helt ok. Just nu sitter jag i soffan med honom i sjalen och datorn i knät och så har jag bägge händerna fria medan han får sova mot mig. Win win :)

A32F5B45-F250-4236-AFE0-17331E858CD1.webp

Sjukstuga fortfarande så connectan får jobba. Han är jättevarm och vill tutta 854277ggr/timme så vi kör näck trots svetten. Tur att selarna går att tvätta.

Håller på att trappa ner amningen och har aldrig varit så tacksam för mina selar som nu! Det går över förväntan men det är ändå lite halvjobbigt både för mamma och barn så närheten är viktig.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 752
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 899
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar