Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske din ångest blir mindre med lite bukesällskap?!
Borde nog gå upp så jag kan ta ut hummern ur frysen. Funderar på om jag ska baka något också. Men kvällen är ju lång
Jag är ensam ikväll. Tänkte laga lite god mat (trerätters) och äta i lugn och ro.
Åhhh marängsviss, den ultimata efterrätten!Vad ska du laga?
Jag ska göra hemmagjord pizza (pizzakit) och marängsviss till efterrätt
Åhhh marängsviss, den ultimata efterrätten!
Jaså, sådant spel, @Aviello, jag som camperar med en gitarrist såg musik från scen för mig.Låter ungefär som det nog blir här . Jag sitter i mitt favoritsoffhörn och surfar/kollar bingolotto och maken i sitt rum några meter ifrån och surfar på sin dator. Vi ska äta hemma också. Sedan håller jag mig vaken till tolvslaget för djurens skull. Brukar hänga i stallet hos hästarna och katten, medan maken är inne med hunden. Inget av djuren är hysteriskt rädda för fyrverkerier, och det brukar inte bli speciellt intensivt här ute på landet heller, men jag vill ändå hålla lite koll !
Haha, nej här blir det nog något överlevnadsspel på Playstation för maken tror jag. Det var @bettysmatte som hade Bingolotto på gång.Jaså, sådant spel, @Aviello, jag som camperar med en gitarrist såg musik från scen för mig.
Det var när jag såg det svaret som jag fattade att jag tänkte på fel sorts spel.Haha, nej här blir det nog något överlevnadsspel på Playstation för maken tror jag. Det var @bettysmatte som hade Bingolotto på gång.
"jag ser en definitionsskillnad mellan att vara ensam och att vara själv".
Bra definition tycker jag.
Liksom när jag länge sedan sade till den för då blivande sambon att jag hoppas att han förstod att för jag gillade att vara ensam så betydde det inte att jag inte ville vara med honom. Detta då han for iväg på tjänsteresor då och då.
Han förstod skillnaden och sade att jag då kunde passa på att "eremitera".
Tar gärna förslag på högljudd film. Gärna något som är vettigt att kolla på för matte också..
Något oväntat och hastigt blev jag änka i maj, så detta nyår blir mitt första där jag verkligen kommer att fira ensam.
Men eftersom jag har djur på lösdrift och aldrig kan förutse om någon kommer att skjuta raketer runt om, kommer jag att fira som vanligt. Det vill säga ute hos djuren. Får dom panik, vilket hänt ett år kan jag ju inte göra så mycket men vet i alla fall om dom är kvar i sina hagar.
Tack för omtanken, det värmerSå hemskt Jag beklagar förlusten